Българите бяха много активни и това, че голямата награда не се печели от българска фотография, е поради условията на фотоконкурса – гласуването да бъде онлайн.
Ние ще компенсираме, защото има много фотографии, които останаха извън тази класация, и ще ги включим в една пътуваща фотоизложба, която ще бъде на няколко места в София, Варна, Бургас и Велико Търново, Пловдив и Врачанско, подчерта още тя.
Темата на проекта е свързана с Европейската година за развитие – 20105 година е обявена за такава от Европейската комисия, като под термина "развитие" се разбира подпомагането на Европейския съюз за страните от т.нар. Трети свят и страните от Юга, сподели председателят на българското сдружение “Агролинк“ и допълни:
Кампанията е апел да има по-голяма прозрачност в цялата верига на доставки на портокали, банани, какао и други, както и да бъдат контролирани, така че производителите да получават своята справедлива цена. Тук го има и екологичният аспект.
Цялото интервю чуйте в звуковия файл.