Абонатите на "Топлофикация София", които имат просрочени задължения и предстоящо съдебно производство, ще получават информация за това в месечната си фактура. Предвижда се да бъде въведен нов код - "платец", който ще реши проблема, възникващ при смяна на партидите.
От четвъртък "Топлофикация София" започва кампания за обновяване на базата данни на абонатите. В момента информацията не е пълна и на клиента не може да бъде съобщено своевременно, че има просрочено или забравено задължение, посочи председателят на Столичния общински съвет Елен Герджиков:
Ние си даваме сметка, че има една непропорционалност, особено когато се отнася за малки задължения от страна на клиентите към дружеството и задължения 8 и 20 на 5, се начислява юридическо възнаграждение - 300 лева, което наистина звучи несправедливо. Така, че нашето предложение да бъде внесен доклад в Общинския съвет, с който да задължим дружеството при по-ниско от 300 лева задължение да претендира пред съда за юридически разноски в размер не по-голям от размера на самото задължение.