Идеята на буферните паркинги е да дойдем до метрото с автомобил си и да го оставим на паркинга. Ние не заплащаме за това, а автомобилът ни е пазен от служителина ЦГМ. След това ползваме метрото, връщаме се до "Цариградско шосе", качваме се на автомобила си и се прибираме вкъщи.
Христиан Петров беше категоричен, че се събират повече приходи след поскъпването на билета за единично пътуване от 1 лев на 1,60 лева:
Повече приходи се събират от продажбата на абонаментни карти. Още от септември месец ще влязат в употреба новите автобуси, които са 110 на брой.
Едно от първите неща, които ще направим, е да въведем уебплатформа, която ще позволи на гражданите да пристигат много лесно от точка "А" до точка "Б". Удобството е човек да може да предвиди за колко време ще му отнеме това. Вярвам, че градският транспорт може да стане по-удобен от използването на кола в столицата. За два месеца се мина бройката на всички карти, купени през миналата година.Втората насока, по която ние работим, е изграждане на документация стартиране на процедура по избор на изпълнител на интелигентна система за таксуване. Тази система ще позволи човек с един билет да може да използва както подземния – метрото, така и наземния транспорт. Това ще ни позволи да имаме по-справедлива тарифна политика. Сега се запознаваме с документацията, подготвена за тази процедура и технологиите, налични в ЦГМ. Изграждането на такава интелигентна система за таксуване отнема поне 18 месеца.
Цялото интервю на Таня Милушева и Евелина Стоянова с Христиан Петров чуйте в звуковия файл.