Хладилникът ми изгоря предната седмица. Значи ако не ди платим за месеца, идват, веднага ни откачат, прошка няма, а когато няма ток, зимата четири дена ток сме нямали. Аз имам малки деца, има хора, които са с бебета. Какво правим? На газова лампа, кой век сме ние, казва една от потърпевшите.
Идваха тук един път, викам: "Предния път платих 900 лева за голямата хладилна витрина, за малката – 600" и техниците ми казаха, че е от токов удар. Казаха ми: "Идете в енергото и си платете 70 и колко лева да сложат на стълба на таблото някакъв техен уред, да замерят и да видят колко пъти спира тока". Викам: "Аз да платя от джоба си? Няма да го платя никога. Това си е ваше задължение", обяснява друг жител на селото
Кметът Румен Русев е наясно с проблема, защото живее в селото и също е потърпевш:
Аз не знам защо се получава това нещо. Има някакъв проблем явно в системата. Дори в началото на годината аз лично писах писмо да ги предупредя, че имам достатъчно много оплаквания и съответно да се взимат някакви мерки. Тогава те изразиха едно мнение, че имали някакъв проблем с далекопроводите. И съответно имаше един период, може би повече от 6 месеца, където не се случваха тези неща, но за съжаление сега може би от една седмица пак започнаха.
Комуникацията с "Енерго про" е силно затруднена, тъй като единствено управлението във Варна има право да коментира казуси и да взема решения