Когато през 2004 година Даяна Крол прави звукозаписи на песните за продукцията The Girl in the Other Room („Момичето от другата стая“), един от най-добрите албуми в цялата дискография на канадската певица-пианистка, самата тя е пожелала целият процес в студиото да бъде като на концерт: без допълнителни наслагвания, без наново изсвирени партии, без неизбежните днес (!) корекции на допуснати грешки. Вероятно и заради това албумът е тъй магнетичен, привлекателен до наши дни, а сигурно и след тях. На света обаче има компания, за която още от седемдесетте години на ХХ век споменатият похват присъства по принцип, като задължително условие в звукозаписа: Direct to disc recording. С други думи, записите не се правят на междинен аналогов или цифров носител, а директно върху мастър диска, т.н. „майка“, от която се копират различни бройки дискове. И колкото са по-близо до „майката“ като последователност, с по-малък пореден номер, толкова по-високо е качеството им. И тяхната цена. Процесът е познат още от епохата на грамофонните плочи, валиден е и при производството на компактдискове. Логично е при тази практика да бъдат канени опитни музиканти, които не допускат неточности при свиренето, защото и най-малката грешка води до спиране на процеса, унищожаване на мастър диска, смяната му с нов, а и до големи разходи. Така се предотвратяват загуби в качеството на записа и се елиминира наличието на шум – враг номер едно в звукозаписа. Защо е необходимо това, ще попитате. Лабораториите „Шефийлд“ – изследователски и научен център за висококачествен звукозапис в САЩ, от десетилетия създават озвучителни и звукозаписни системи от възможно най-висок клас, а дисковете им с демонстрационни, жанрово разнообразни записи показват какво е достигнатото до момента ниво на „висока вярност“ при звукозаписа и възпроизвеждането: Hi-Fi или High Fidelity. Пиесите, които звучат в „Джаз клуб“ са от продукцията на Sheffield labs., „Обичайните заподозрени“, The Usual Suspects.