Политиците си отиват и ги забравят, но филмите на Мерил Стрийп ще се гледат още десетки години. Това обяснява кой колко е надценен. Словото й се гледа от целия свят, и се повтаря по няколко пъти. Нека който и да било президент да се похвали с това и след това да говори. Изкуството би трябвало да бъде коректив на всяка власт.
Актрисата отбеляза, че класическата музика, която звучи преобладаващо по Българското национално радио в момента, всъщност отличава програмите му и засилва обществената функция на медията, а слушателите са "залинели" за такъв тип музика и онези, които ценят добрата музика, стават по-ревностни слушатели.
От 1999 до 2005 г. Татяна Захова е асистент по Актьорско майсторство за Драматичен театър в НАТФИЗ, а от 2001 до 2006 г. в Театрален колеж „Любен Гройс“. През 1998 г. влиза в трупата на театър „Възраждане“, където има около тридесет роли. Някои от пиесите, в които участва, са „Стела“ от Гьоте на режисьора Николай Поляков, „Не те познавам вече“ от Алдо де Бенедети с режисьор Роберт Янакиев, „Капан за мишки“ от Агата Кристи под режисурата на Бина Харалампиева и „Бабината питка“ от Васил Мирчовски на режисьора Георги Георгиев.
Още от 1995 година води началото кариерата й в озвучителното студио, където участва с гласа си в десетки реклами, филми и сериали, превъплащавайки се в знакови героини от популярни екранни творби. Гласът й стои зад българското звучене на Ева Лонгория в "Отчаяни съпруги", Мерил Стрийп, Сюзън Сарандън, Упи Голдбърг, Глен Клоуз, Уитни Хюстън.