Целта е да се насочат максимални усилия към вътрешно квартални улици и обществено значими артерии, които са не по-малко важни от основните булеварди, които в голямата си част през миналите години бяха ремонтирани, коментира пред "Хоризонт" заместник-кметът по транспорта в Столичната община Евгени Крусев.
С топенето на снега вече се работи за отстраняването на дупките по основните булеварди и трасетата на масовия градски транспорт, заяви Крусев. Той акцентира върху разширяването на пешеходната зона в центъра на града и върху доразвиването на велосипедната мрежа.
Относно състоянието на пешеходните пътеки, които се хлъзгат при влажно време, заместник-кметът поясни, че при подобряване на метеорологичните условия ще започне подновяване на пешеходните пътеки тип зебра там, където е необходимо.
"В София има вече над 300-350 пътеки, които вече са повдигнати с цел да се предотврати преминаване с висока скорост и да се гарантира по-висока безопасност на пешеходците."
Допълнително пешеходните пътеки се осветяват със специални прожектори, насочени само към тях, така че пешеходецът да е максимално видим за водачите, уточни Евгени Крусев.
В момента се работи паралелно по всички метростанции, които се изграждат в столицата.
Още за трафика в София слушайте в звуковия файл.