"Целият проблем е, че още при активните си действия преди две години Фейсбук създаде някои колизии в отношенията си с аудиторията. Нека си припомним бутона "Не харесвам“, чието отсъствие дразнеше потребителите. Много от компаниите дълго време пропускаха този момент. Това е много странно решение от психологическа гледна точка. Проблемът е, че когато ти искаш да споделяш, няма как да споделяш само хубави неща и е малко странно, когато споделяш катаклизъм, природно бедствие, катастрофа или нещо подобно, да трябва да натискаш бутона "Харесва ми“. Това беше първата колизия, която наруши усещането на хората за сигурността на техните социални отношения. При подобна ситуация се появява елемент на спад на доверието, а когато доверието спадне, това води до големи икономически последици за този, който е предизвикал спада, но последствията за обществото не са по-малки. Съветът е да не се пренебрегва аудиторията".
Цялото интервю с д-р Пламен Атанасов можете да чуете от звуковия файл.