Американците вече са по-склонни да се информират от социалните мрежи, отколкото от вестниците, показва проучване на общественото мнение, предаде БТА, цитирайки Асошиейтед прес.
20 процента от участниците в допитването на изследователския център „Пю“ са посочили социалните мрежи като основен свой източник на информация, срещу 16 процента, които предпочитат вестниците.
За първи път „Пю“ установява, че Фейсбук и Туитър изпреварват по популярност вестниците като източник на информация в САЩ, отбелязва АП.
Центърът проучва нагласите на американците в тази област от 1991 г. През онази година 56% от анкетираните са посочили вестниците като свой основен информационен източник.
Проучването е установило още, че 81 процента от американците на възраст над 65 години често се осведомяват от телевизията, срещу едва 16 процента от своите сънародници на възраст между 18 и 29 години.