Бродуей постави рекорд през сезона 2018-2019 г., що се отнася както до броя на спектаклите, така и до приходите от тях, които почти са се удвоили за 10 години, предаде Франс прес, цитирана от БТА.
Продадени са около 14,7 милиона билета, т.е. със 7,1 процента повече, отколкото миналата година, а приходите от продажбата им възлизат на 1,82 милиарда долара, които са със 7,8 процента повече в сравнение с миналата година. Приходите са се увеличили с 94 процента за 10 години и с 211 процента за 20 години.
Независимо че сезонът 2017-2018 г. включваше 53 седмици, а следващият сезон - 52 седмици, посещаемостта се е увеличила с 9,5 процента, а продадените билети - с 10,3 процента.
Макар че в тазгодишната програма няма мюзикъл, чието представяне да се превърне в събитие, както "Хамилтън" през 2015-2016 г., "Скъпи Еван Хенсън" през 2016-2017 г., "The Band's Visit" през 2017-2018 г., редица спектакли, като например "Тутси" и "The Prom" (Балът), бяха успешни.
Колкото до пиесите, "Да убиеш присмехулник" - новата адаптация по шедьовъра на Хърпър Ли, бе атракцията на сезона. "Да убиеш присмехулник" дори подобри рекорд по приходи на Бродуей за една седмица.
След като цената на билетите рязко се увеличи миналата година, тазгодишното ѝ увеличение е едва с 0,6 процента. Тази стагнация прикрива големите различия между средната цена на билетите за мюзикъли, която намаля с 2,3 процента, и тази за пиеси, която се увеличи с 30 процента. Някои билети за представления на "Да убиеш присмехулник" струваха по 499 долара