Twitter коства 44 млрд. долара на Илон Мъск, а мисията му този път е създаването на най-свободната платформа, бъдещ "бастион на свободното слово". Епизодът на подкаста за маркетинг на БНР DGtech podcast дава отговорите дали това е постижимо, предвид начина, по който Илън Мъск взема решения в ролята си на главен изпълнителен директор на #Twitter, както и:
✅ Може ли Twitter да печели, след като преминава от бизнес модел, базиран на реклама, към такъв, базиран на абонамент
✅ Чия отговорност са данните, модерирането на съдържание и спирането на потоците фалшива информация
✅ Публичен тест ли е наложеният нов стил на управление на Мъск
✅ Към днешна дата близо 237 000 000 са активните потребители, но достижима ли е целта от на Twitter от 500 000 000
✅ Кои мрежи засилиха омразата и разделението между хората: политически активизъм, тролове, расизъм, Тръмп движения
Слушайте тук:
И още:
✅ Недоволните от модерирането на съдържание в "социалките" имат различни аргументи: искат регулация, но какво може да предложи Мъск
✅ Искат ли все повече хора масова платформа без никаква цензура и накъде мигрират потребителите
✅ Поле за активизъм или пространство за семейство, близки и приятели
✅ Какво може да е бъдещето на популярните соц.мрежи и ще се върне ли в тях отново усещането за общност
✅ За каква аудитория е мрежа Twitter "изхаби" ли се facebook в определени аспекти
Всички епизоди на DGtech podcast са и: