Защо е важно да имате призив към действие? Ще научите защо е важно при публикуване на клип в TikTok да включете ясен призив към действие - Call to action. Може да включите ценен съвет за аудиторията си, но се уверете, че призивът ви е кратък, ясен и за предпочитане адресиран в точно навреме. По кое ще научите в звуковия файл малко по-надолу.
Защо е важно по кое време ще публикувате? Тук ще разберете защо публикуването в определен час на денонощието е от значение. Има много изследвания за периодите на публикуване, но най-добре е сами да тествате, а как и защо - ще научите в подкаста.
Взаимодействайте с други творци и автори: Как да допринасяте за собствената си ангажираност с ангажираността и/или аудиторията на други потребители? Тук на помощ идва "Tiktok-stitch", където можете да отговорите или да имате дует с друг създател на съдържание, но преди това провете дали той е получил повече ангажираност. Възползвайте се от взаимодействия с другите в платформата и ще спечелите.
Инфлуенсър маркетинг в TikTok. Платформата развива създаването на User Generated Content затова обмислете добре как могат потребителите да създават авторски клипове за бранда ви или използвайте инфлуенсъри, които да показват вашите продукти/услуги. Инфлуенсърите целят навсякъде да имат голяма публика, която да ги следи, което означава, че веднага ще достигате до повече хора, когато те правят естествено и необработвано съдържание.
Излъчвайте на живо! Toва е ниска инвестиция за бизнеса ви, а в същото време привличате вниманието и резултатите биха си заслужавали. Как да изпълните всичко от статията - ще научите от епизода с маркетолога Етиен Янев и Стефани Ангeлова
тук:
И още:
Къде са бизнесите в платформата - органично, платено публикуване
Каква е статистиката - ето с какво TikTok печели вниманието на потребителите:
С близо 1,5 млрд. потребители, това е третата най-използвана социална мрежа.
Най-много прекарано време на ден: това са данни от второто четиримесечие на 2022 година. Потребителите са прекарвали средно 95 минути на ден.
Следват YouTube, със 74 минути, и Instagram с 51 минути, което е явен показател, че потребителите предпочитат краткоформатни клипове (по данни на Statista).
Всички епизоди на DGtech podcast можете да чуете: