TikTok на китайската компания ByteDance Ltd. ще стартира свой бизнес за електронна търговия в Съединените щати през август, съобщи във вторник "Уолстрийт джърнъл", цитирайки лица, запознати с въпроса.
Според източниците на финансовото издание TikTok ще съхранява и доставя различни артикули, включително дрехи, електроника и кухненски джаджи, от името на различни китайски продавачи.
Обхватът на бизнес операциите при електронната търговия също така ще включва маркетинг, трансакции, логистика и следпродажбени услуги.
Целта на TikTok е да повиши брутната стойност на стоката от по-малко от 5 милиарда долара, регистрирани през 2022 г., до 20 милиарда долара през 2023 г., каза един от източниците.
Брутната стойност на стоките (GMV) е общата стойност на стоките, продадени за даден период от време чрез сайт за обмен клиент-клиент. Това е мярка за растежа на бизнеса или използването на сайта за продажба на стоки, които са собственост на други.
Наскоро TikTok дебютира и с бета версия на своята платформа за стрийминг на музика - TikTok Music, за да съперничи на тези на Spotify и Apple Music. Освен това TikTok добави текстови публикации, които приличат на Instagram истории, където потребителите могат да избират цвят на фона, заедно с музика и стикери, и да редактират външния вид на текста.