Хората определят това като неудобство, липсват и достатъчно пунктове за продажба на билети, а при електронно чекиране на пътничка е отчетена цена на редовен билет от 1,60 лв. От Центъра за градска мобилност уточниха, че, ако заплащате с банкова карта, е възможно първоначално да бъде начислена сумата от 1,60 лв., но в края на деня разликата от 0,60 лв. ще бъде възстановена.
"Аз не знам как всъщност трябва да се ползва билетът… По принцип пътувам с карта. Днес идвам да питам как да си купя билетче, а и майка ми е на гости от провинцията и няма карта, така че днес и утре може да пътуваме с билет за 1 левче, но как да ѝ купя, откъде да го купя, идвам да попитам, понеже видях по таблата за градския транспорт, че пише за зелените билети, сега ще получа информация… Чист въздух, добра идея, така стимулират хората да не пътуват навсякъде с колите. Но, пък имаме голям трафик и хората трудно се отказват да пътуват с градския транспорт и да слязат от кола, така е";
"Да, добре е да има такъв билет, но трябваше предварително и не в същия ден, защото идвам от вкъщи, пеша, за да дойда да си го купя. Не всеки живее до пункт, за да си го купи";
"Купих си Зелен билет, но тази мярка е крайно недостатъчна";
"Купих си Зелен билет, но утре трябва отново да дойда да си го купя, не може от днеска за утре. Всяка стимулация на хората да не ходят навсякъде с колите за мен е плюс. В София въздухът е ужасен, особено когато падне мъгла. Аз самата имам кола, която седи пред вкъщи. На работа ходя с метро, защото работя в центъра и да искам не мога да отида с колата. Така че съм за".