Eмисия новини
от часа
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2025 Всички права са запазени

Ново приложение дава лесен достъп до сметки, потребление и аварии за клиентите на "Топлофикация"

| Репортаж
Снимка: БГНЕС

"Моето топло" е ново приложение на "Топлофикация", което дава възможност за по-лесен достъп до справки за задълженията на клиентите, управление на сметките, както и до мониторинг на потреблението. 

Приложението е продължение на платформата "Моят портал", където хората следят потреблението и сметките си.

Столичани споделиха пред БНР как плащат сметките си към "Топлофикация" и биха ли използвали нововъведението:

"В брой, защото така сме свикнали".

"Ако има кой да засича топломерите и това се публикува всеки месец, не е лошо. Крайно време е".

"Не, не вярвам на "Топлофикация".

"Трябва да го видя, за да преценя дали мога да го използвам". 

Какви са неговите предимствата и функциите на "Моето топло", разказа Антоанета Добрева, директор на Дирекция "Клиентска удовлетвореност и дялово разпределение" към "Топлофикация".

"Клиентите могат по всяко време да проверяват текущите си и просрочени задължения. Имат възможност да ги платят в удобно за тях време, без да напускат дома си и да посещават офис на "Топлофикация".

Приложението има достъп до издаваните фактури от последните 36 месеци. Всяка от тях може да бъде лесно изтеглена.

Клиенитте получават справка за фактурираната енергия за конкретния имот, както и за потреблението на цялата етажна собственост". 

"Моето топло" може да бъде изтеглено безплатно от  App Store и Google Play. 

"След инсталиране и кратка регистрация клиентите получават достъп до цялата информация за своите задължения, фактури, потребление, както и до допълнителните функционалности.

Там те могат да намерят също информация за ремонти и аварии. Интегрирана е интерактивна карта, която показва плановите ремонти и аварии в реално време, както и срок за тяхното отстраняване. Потребителите могат и сами да подават сигнали при възникнали проблеми". 

Осигурява се защитен достъп до личните данните и услугите, които дружеството предоставя, увери още тя. 

"Клиентите могат да наблюдават какво количество енергия постъпва в абонатната станция. Те могат да следят и външната температура, която пряко влияяе на температурата за отопление". 

По публикацията работи: Мария Сивкова - Илиева
Новините на БНР – във Facebook, Instagram, Viber, YouTube и Telegram.


Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Горещи теми

Войната в Украйна