Родители и експерти се обединиха в искането си за предоставяне на равен шанс за изучаване на математика между пети и седми клас. Организацията "Математика за всички деца" събра над 700 подписа в подкрепа на по-разширеното изучаване на предмета в прогимназиален етап.
Има голям пропуск в образованието по математика между пети и седми клас, заяви пред БНР Тодор Тодоров, доктор на математическите науки, в деня, когато хиляди деца и родители очакват второто класиране след НВО в седми клас, което е вход за елитните гимназии.
Входирали сме петицията в МОН, в Министреския съвет и в НС, посочи той.
"Няма достатъчно време за упражнения. Това са трудни класове и когато веднъж се изпусне материал, после нещата са непоправими".
Бъдещето е на точните науки, отбеляза Тодоров в предаването "Преди всички".
Той обясни още, че сред децата в големите градове се наблюдава интерес за изучаване на повече математика.
Цялото интервю може да чуете в звуковия файл.