Дискусия "София като бранд“, детска арт работилница, попъп изложба и беседа с урбаниста Здравко Петров – това са водещите теми в празничната програма, с която "Сцена Централни хали“ ще отбележи Деня на София на 17 септември.
"Отворените врати са една много хубава практика, но за нас, от сцена "Централни хали", която е една от най-новите културни пространства в София, което вече направи година - година и нещо, това означава като политика, че ние сме отворили вратите на "Сцена Централни хали" за всички творци, артисти, за хората на духа на София, както и за тяхната публика като предоставяме това културно пространство, където те да реализират своите проекти, своите продукции, да ги представят пред публика и да имат възможност за изява, тъй като сцените в София винаги са пълни и винаги има нужда от нови културни пространства, така че сцена "Централни хали" работи абсолютно активно и отворено към хората на духа, към творците на София и към артистите, които винаги са добре дошли заедно с тяхната публика". Това коментира пред БНР Драгомир Димитров, мениджър на сцена "Централни хали":
"Днес също имаме богата програма, тъй като няма как на един празник да не се случват събития. Част от тази програма обаче е и работна, тъй като с хората от общината и от общинско предприятие "Туризъм" си говорим за туристически бранд София. След това имаме една детска работилница със "Софиянер", която ще се казва "Оцвети София" и с художника Дамян Дамянов, част от колектива на "Софиянер", и ще дадем възможност на децата да реализират своите виждания как биха искали да виждат някои от сградите в София като ги оцветят по собствена визия и собствено подобие. Спецификата на София, дори и да не е най-красивата като сгради, тя е много специфична и много характерна и това стана ясно и в днескашните ни разговори, но децата имат своето въображение и те са бъдещите обитатели на този град и те имат право да мечтаят и да виждат цветове, които ние не виждаме като по-големи, така че нека да им дадем на тях думата в този момент. Да бъде така, както те искат да го видят по отношение на емблематичните сгради на София, които са обект на туристически интерес, но и не само, а въобще на емблематичност като бранд на този град, като характерно за града София".