Почитателите на услугата Аll inclusive могат да бъдат спокойни, защото въпреки противоепидемичните мерки, пак ще могат да се наслаждават на всички екстри в хотелите, които я предлагат по българското Черноморие. Сигурността е гарантирана и клиентите са доволни там, където поставят хората преди печалбата. Някои от хотелите и плажовете стоят празни, но не и в Приморско, любимо място на много българи. Естествено има разлика в посрещането − измерване на температура, попълване на декларации, свързани със здравословното състояние, но след настаняването всичко си идва на мястото.
„Най-важното, към което сме се насочили през този сезон, е да осигурим безопасността на нашите работници – отбелязва Цветелина Златкова, изпълнителен директор на една от големите хотелски вериги по Черноморието. − Осигурили сме им маски, ръкавици, очила. Навсякъде сме сложили плексигласови прегради, както и инструкции за превенция. В ресторантите е по същия начин. Ние работим по системата Аll inclusive. Всички наши гости се обслужват от персонала, зад плексигласовите прегради. Опитваме се да запазим качеството на услугите, каквото е било и досега. Това е най-трудното, защото за всеки един гост трябва да има по един човек, който да сервира. Засега се справяме и мисля, че постигаме добър резултат. Отделно дезинфекцираме всички стаи със специална машина след всеки гост. Всички повърхности се обработват с нанотехнология, за да не задържат патогени и нашите посетители да се чувстват още по-сигурни.“
Заетостта на обектите на веригата е 70 %, съгласно указанията на министерството на туризма.
Освен сигурността, това, което привлича туристите е сърдечният прием и качествената храна. „Ресторантът ни спечели за трета поредна година първо място за най-добро качество на храната и обслужването, в цялата верига на TUIFrance, в световен мащаб“, отбелязва Цветелина Златкова, която можете да видите да сервира наравно с останалите служители в ресторанта.
„Стараем се не само в кухните ни да вкарваме екологично чисти продукти− отбелязва тя. − Като оставим фермата за охлюви, която се наложи да направим в градината на хотела, защото се оказа, че в България няма откъде да се снабдим, опитваме се да подпомагаме местните производители. Така например жената, от която пазаруваме зеленчуците, е с огромна градина, която се намира на 10 км от хотела. Много често през сезона разхождаме и гостите ни до там, за да им покажем откъде идва това, което консумират. От друга страна подпомагаме и екипа, който работи при нас. Взимаме ги буквално от училищата, обучаваме ги, впоследствие те записват и висше образование. Даже имаме двама души, които така станаха мениджъри при нас.“
Естествено, с идването на кризата и ограниченията редовните туристи от чужбина намаляват:
„В началото на кризата, като всеки един хотелиер и ние имахме затруднения, но бързо успяхме да насочим гостите си от един обект в друг. По-трудно беше да работим с екипа, защото хората ни не бяха свикнали. Никой от тях не се беше сблъсквал досега с подобни условия. Слава Богу, и служителите, и гостите ни бяха много разбрани. Като че ли изчезна фриволното поведение. Гостите ни са изключително коректни, спазват дистанция, не се блъскат."
Що се отнася до удължаването на сезона – времето до 15-20 октомври е прекрасно, смята Цветелина Златкова. „Това е най-доброто време за плаж, морето е изключително спокойно, нито е прекалено горещо, нито е студено“, казва тя и допълва: „Най-вероятно на края на сезона ще направим доста събития, сред които сватбени мероприятия и традиционния турнир по петанк.“
А сега, когато все още няма много туристи, на плажа в Приморско е доста по-спокойно и хората се чувстват по-сигурни. Освен това, чадърите и шезлонгите са безплатни за всички.
Чуйте повече в звуковия файл.
Снимки: Дарина Григорова
77% от работещите в средното образование са готови да излязат на протест с искането да бъдат увеличени заплатите в сектора, според национално проучване на КТ "Подкрепа". Половината от анкетираните се обявяват за национална ефективна стачка, около 25% –..
В Деня на християнското семейство, в брой 27 на предаването, слушайте: Какви неразказани френско-български истории разказва българското училище "Надежда" в Сен Назер и Рен във Франция, разговор с основателката му Надежда..
Френско-българска търговска и индустриална камара днес организира посрещане на новото божоле в София. По стара френска традиция всяка година в третия четвъртък на ноември се посреща първото младо вино божоле. Традицията вече близо 20 години се..
В дните 22 и 23 ноември Българската православна църква ще отбележи тържествено 100 години от освещаването на Патриаршеския ставропигиален храм-паметник..
"Инвестирането в хората, образованието, иновациите и технологиите е ключът към успеха в бъдеще", заяви президентът Румен Радев на откриването на бизнес..
В „България днес“ на 22 ноември говорим за това как се осъществява дейността на едно българско сдружение в Гърция, с..