Късметчета за кафе са част от кампанията на Община Бургас за популяризиране на нейния нов туристическия бранд. Промо-кампанията включва и игра с награди, която е насочена към любителите на ободряващата напитка. Нейни „посланици“ са бургаските заведения – кафенета, сладкарници и ресторанти. Към любимата ободряваща напитка, те сервират и специални късметчета за добро настроение, които предоставят възможност на 30 късметлии да посетят емблематични местни атракции.
10 от печелившите могат да се насладят на 3D прожекция за Акве Калиде (историческо селище на територията на Бургас) и пр. Други 10 късметлии ще посетят безплатно остров Анастасия, а трети – Фестивала на пясъчните фигури. За целта кандидатите трябва да се отбият в Туристически информационен център „Часовника“.
Късметчетата отправят своите типично бургаски послания, като „Среща на Часовника“, „Селфи от Моста“, „Островно приключение“, „Самолет №5, давай газ за Бургас“, „Романтична вечеря на брега на морето“, „Ще хванете златната рибка на бургаския плаж“ и други.
След дългогодишна разруха, един от емблематичните мостове, строени от майстора зидар Кольо Фичето, е готов отново да посреща туристи. Беленският мост е построен над река Янтра през 1865 - 1867 г. по нареждане на валията на Дунавския..
От това лято посетителите на Враца могат да опознаят планинското градче чрез напълно безплатните обиколки с гидове по модел на подобни турове, които се предлагат в големите европейски градове. Идеята е гостът, който за пръв път посещава северозападния..
С 30-40 % се е увеличило предлагането на ваканционни имоти в България през последните три години. Към момента техният брой надвишава 20 хиляди. Все повече клиенти предпочитат да си наемат апартамент или дори цяла къща през ваканцията си в България..