Създаване на конгресно бюро за развитие на семинарен туризъм, подобряване на сайта visitsofia.bg, реновиране на градските пространства и създаване на по-достъпна среда, съвместни проекти с министерствата на културата и образованието, с Българската православна църква и други институции, повече събития, насочени към туристите.
Това са основните приоритети, заложени в програмата на Столична община за развитието на София като туристическа дестинация за 2021 г., която трябва да бъде приета на днешната сесия на Столичния общински съвет.
Планира се също създаването на рекламни клипове и по-активно участие на София в туристически изложения у нас и в чужбина, за да добие столицата ни още по-голяма популярност сред туроператорите.
Кой казва, че българите сме намръщени и черногледи хора? Разходете се из софийските коледни базари и ще останете с коренно различно впечатление. Празничните украси, музиката, въртележките и сергиите, преливащи от лакомства иръчно изработени..
През 2009 г. една държавна компания в Шанхай пуска на пазара кисело мляко с марка "Мусилиян", както наричат село Момчиловци в Китай. Появата на нашенския продукт е придружена от мащабна рекламна кампания и името на родопското село бързо..
Старият влек в село Говедарци, община Самоков предстои да бъде модернизиран като четириседалков лифт с капацитет от 1520 души на час. Подобно предложение е внесено в Регионалната инспекция за опазване на околната среда и води – София от компанията..