България получи първа награда в категорията за най-добър видеоклип, популяризиращ туристическа дестинация, в 41-ото издание на международното туристическо изложение в Мадрид - FITUR. Това е едно от най-значимите туристически изложения в света, на което участват най-големите испански и международни туроператори и агенции.
През тази година България беше номинирана в две категории – за най-добър международен видеоклип, популяризиращ туристически продукт и най-добър видеоклип, популяризиращ туристическа дестинация.
Международният форум, който тази година се провежда от 19 до 23 май, цели да помогне за подновяването на туризма в този труден момент и превръща FITUR в събитие от особено значение за стимулирането на туристическата индустрия. Събитието е особено важно за популяризирането на новостите в българското туристическо предлагане.
Свети Валентин е най-дългоочакваният празник от влюбените, а ние, българите, имаме едно особено предимство – можем да го съчетаем с Трифон Зарезан, празникът на виното. И където има вино, там има и любов. Тази прекрасна симбиоза се усеща особено силно в..
"Родопската гъсеница" – така наричат влака, който пълзи по склоновете на Родопите по маршрута Димитровград – Хасково – Кърджали – село Подкова. И не, това не е легендарната Теснолинейка , която се движи в друга част на планината, а съвсем..
Все по-голям е интересът към експозициите и събитията на Регионалния исторически музей в Русе. За отминалите 12 месеца през музейните пространства са преминали 95 966 човека, което е с 5 209 души повече в сравнение с 2023 г. – съобщава на официалната..