Софийското метро отбелязва 24 г. от пускането в експлоатация на първия си участък от пет станции. Първото влакче на столичната подземна железница потегля на 28 януари 1998 г., по трасе с дължина 6,4 км.
Строителството на първите пет станции започва още през 1979 година, когато тогавашният кмет Петър Междуречки прави първата копка на станция „Вардар”. Изграждането на петте станции отнема цели 19 години, а през 1999 г., 2000 г. и 2003 г. към тях се присъединяват следващите три.
Така Западният радиус на Линия 1 е изграден за 24 г. от започването на строителството му. Следва изграждането на втора и трета линия, които свързват отдалечените квартали на София с центъра ѝ.
През март тази година започва строителството на нови участъци от третата линия. Очакванията са изграждането им да приключи през 2025-2026 година.
86,4% от българите подкрепят протестите на младите лекари и медицинските специалисти за по-високо възнаграждение. На обратното становище са 7,3%. 5,8% не са запознати, а има и незначителен дял на затрудняващи се да отговорят. Това е практически..
В брой 58 на предаването слушайте : Накъде след дипломирането – питаме зрелостниците от Българското неделно училище "Пейо Яворов" в репортаж на Даниела Големинова от Брюксел; Съвременните медии през погледа на журналиста Веселин Вачков,..
Властите в Бургас въвеждат 35-километрова зона за сигурност в акваторията на Бургаския залив, в която няма да се допускат танкери, изчакващи на рейд, съобщи БТА. Мярката е в отговор на нарастващото обществено недоволство заради случаи на задушливи..
Тази година е последната, в която българите ще получават доходите си в левове. В каква валута ще декларират парите си пред данъчните догодина? Това е..
Исторически фестивал в местността "Градище", където се намират руините на ранновизантийска крепост, организира днес от 10:00 до 22:00 часа Регионалният..