Българските кораборемонтни заводи са поставени в неконкурентно положение заради петкратно повишените от Турция такси за преминаване на проливите Босфора и Дарданелите, заявиха от "Възраждане" в парламентарна декларация. Партията призова правителството да вдигне таксите на преминаващите през България турски тирове и с парите да се подпомогне морския сектор.
Депутатът от "Възраждане" Коста Стоянов заяви, че турският едностранен акт не е бил обсъждан с черноморските страни. Според Стоянов, за да стигне един съд до българските кораборемонтни заводи, трябва да плати 30 000 евро такси на Турция. Той посочи, че от началото на 2023 г. е намалял с 200 кораби броят на посещенията в българските пристанища, като терминалите отчитат спад и в обработените товари.
За поредна година в навечерието на Деня на християнското семейство свещенослужители и техни близки ще дарят кръв за нуждаещи се пациенти. Акцията ще се проведе в Кръвния център на Военномедицинската академия в София. Така с..
Накъде върви българската икономика? Продължава ли икономическата сегрегация на отделни райони в страната ни и къде наблюдаваме най-голям механичен прираст у нас?- за всичко това ще говорим в „България днес“ на 19 ноември. И още – колко щедри са били..
През нощта ще е предимно ясно, с разкъсана средна и висока облачност. Ще духа слаб, в Източна България - до умерен южен вятър. В сряда ще е ветровито. Ще духа умерен, в Източна България и северно от планините - силен и поривист вятър от..
В Националната библиотека „Св.Св. Кирил и Методий“ в София тази вечер от 18:00 ч. ще бъде представена книгата „Десет велики българолюбци“ на..
Накъде върви българската икономика? Продължава ли икономическата сегрегация на отделни райони в страната ни и къде наблюдаваме най-голям механичен прираст..
Днес се навършва една година от отвличането от хутите в Червено море на двама български моряци като част от екипажа на кораба Galaxy Leader. По този..