"България има изключителен потенциал да привлича туристи от далекоизточните пазари. Не само в София, но и в по-малко населените места". Това заяви Джонгин Бе, посланик на Република Корея в България, на среща с министъра на туризма Зарица Динкова. На срещата стана ясно, че в момента се работи за популяризирането на страната ни като дестинация за специализиран туризъм – приключенски, планински, балнео, СПА, културен, исторически, винен. Подготвят се силни рекламни кампании, които да утвърждават България като достъпна и предпочитана туристическа дестинация.
“България се променя изключително бързо. Културният ви туризъм, празникът на розата биха били чудесен начин да разкажете на света за вашата страна”, заяви посланик Джонгин Бе. По думите му, сред потенциалните възможности за промотиране на България на далекоизточните пазари е заснемането на корейски филми и продукции у нас, както и различни видеа, които да се разпространяват в YouTube и да засилят допълнително интереса към страната ни. "И в момента клипове, заснети от корейски младежи в София, са преглеждани десетки хиляди пъти в мрежата", подчерта посланикът на Република Корея.

В едно малко село, скрито в сърцето на Деветашкото плато, животът ври и кипи с енергия, която предизвиква възхита. Село Кърпачево се е превърнало в символ на това как хората, обединени от обща цел, могат да обърнат демографските тенденции и да съживят..
Туристическият сектор в България отбелязва ръстове в последните години, както в летния, така и в зимния сезон. По данни на ресорното министерство до началото на октомври българските граждани, посетили туристически дестинации в страната, са били 1 млн...
Конните преходи са нестандартен начин човек да опознае България. Маршрутите често преминават през места, недостъпни за масовия турист и са наситени с приключения и културни преживявания. Седмица на кон у нас струва между 1200 и 1500 евро – с..
В едно малко село, скрито в сърцето на Деветашкото плато, животът ври и кипи с енергия, която предизвиква възхита. Село Кърпачево се е превърнало в..