Инициативата за събиране на пластмасови капачки, известна като "Капачки за бъдеще" продължава да генерира положителна енергия. Вече няколко години тя показва как един отпадъчен продукт, като пластмасовите капачки от бутилки може да се превърне в символ на бъдещето. Българи в цялата страна, а и по света, събират капачките в домакинствата си, а след това ги даряват на каузите на "Капачки за бъдеще".
В пролетната акция за даряване на капачки се включват десетки градове в България. Днес, 21 април, доброволците на кампанията приемат събраните количества в Бургас и Габрово. Пред спортната зала в Града на хумора и на паркинга до кръговото кръстовище на "Трапезица" в Бургас доброволци ще приемат събраните пластмасови капачки, но също и алуминиеви кенчета. Целта е със събраните средства от предаването на пластмасата да се закупи медицинска апаратура за поне 20 детски, родилни и неонатологични отделения в цялата страна.
Вижте още:
Снимки: Facebook/kapachkizabudeshte, БГНЕС
Българската образователна система и Законът за предучилищното и училищното образование нямат т.нар. езикова интеграция, призна министърът на образованието Красимир Вълчев пред ресорната парламентарна комисия. По думите му, това означава ако едно..
В петък , 21 март, минималните температури ще бъдат от минус 5 ди 0°. В София ще е около минус 3°. В сутрешните часове по поречията и около водните басейни ще има намалена видимост. През деня ще е слънчево и почти тихо. Максималните температури..
74% от българските младежи обмислят повече или по-малко идеята за емиграция в чужбина – сочи изследване на младежта в Югоизточна Европа, проведено от Фондация "Фридрих Еберт". Анкетирани са 9000 души между 14 и 29 години. Последните години..
България, далечна като мираж, се оказва любима за човек, който никога не е стъпвал в страната ни. От близо 50 години г-н Джаянта Чакрабарти следи всичко,..
От МВнР предупреждават българските граждани, които възнамеряват да посетят гр. Истанбул, че считано от 19 март 2025 г. от страна на турските власти са..
Министерството на туризма организира широкомащабна международна рекламна кампания в каналите National Geographic и 24 Kitchen, част от групата на The..