Слушайте!
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2025 Всички права са запазени

Започва 36-часов театрален и кино маратон в НАТФИЗ

Снимка: natfiz.bg

36-часов театрален и кино маратон ще поднесат на зрителите в София възпитаниците на Националната академия за театрално и филмово изкуство "Кръстьо Сарафов". Юбилейното двайсето издание ще се стои от 25 до 27 април.

Според организаторите от НАТФИЗ, събитието е уникално не само със своята продължителност, но и със съдържанието си – интензивна програма, включваща театър, кино и изложби. 

В рамките на маратона ще бъдат представени дипломни спектакли на абсолвенти от специалностите "Актьорство за драматичен театър" и "Актьорство за куклен театър", отворени изпити по техника на говора, вокал и актьорско майсторство, концерти с автентичен фолклор и песни от мюзикъли, танцови етюди, прожекции на игрални новели, документални и анимационни филми, изложби, скрити съкровища от архива на библиотеката в театралната академия.


Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Още от категорията

Здравка Евтимова и министърът на културата Мариан Бачев по време на панаира на книгата в Лондон.

Публикуваха на английски романа на Здравка Евтимова

Английското издателство Heloise Press преди дни публикува романа на Здравка Евтимова "Резерват за хора и вълци", който в България бе издаден през 2022 г. Английското заглавие на книгата е The Wolves of Staro Selo - "Вълците на Старо село", съобщи..

публикувано на 15.03.25 в 12:54
„Артисти за деца“

Българското кино на фокус в 29-ото издание на Международния София филм фест

"Шшш... Време е за кино" – с това мотото през следващите две седмици София се превръща в кино столица на Европа. 29-ото издание на най-големия кино форум на Балканите – Международния София филм фест (СФФ) се открива тази вечер в Зала №1 на НДК с..

публикувано на 13.03.25 в 10:10
Проф. Велимир Велев

Театърът в дигиталния свят – представления отвъд реалността и зрители-геймъри

Какво е влиянието на дигиталните технологии върху изкуството и възможно ли е театърът, променяйки основните си парадигми, да продължи да носи онова специфично удоволствие на зрителя, докато го подтиква да преминава границите на собствените си..

публикувано на 12.03.25 в 11:40