ПОДКРЕПЯТЕ ЛИ ДА МОЖЕ ДА СЕ ГЛАСУВА И ДИСТАНЦИОННО ПО ЕЛЕКТРОНЕН ПЪТ ПРИ ПРОИЗВЕЖДАНЕ НА ИЗБОРИТЕ И РЕФЕРЕНДУМИТЕ?

Радиоиндустрията се обединява около общ проект за изследване на аудиторията

Снимка: Ивайло Михайлов

Радиоиндустрията се обединява около общ проект за изследване на аудиторията. Проучването, което се извършва от Агенцията за маркетингови изследвания "Ипсос" беше представено в медия-центъра на БНР.

Изследването, поръчано и подкрепено от водещите радиостанции в страната, дава подробна информация за радиопазара и се определя като крачка напред в представянето на данните за аудиторията в услуга на медия, рекламодатели и клиенти. Според проучването седмично слушателите са близо пет милиона, което прави почти 70 на сто от аудиторията. Средно дневно 66 процента от населението са радиослушатели, заяви Мехти Меликов, изпълнителен директор на АБРО:

Огромната добавена стойност и ценното на това изследване е, че рекламните агенции ще могат сами във връзка с разработваните стратегии да проверят кой къде се намира. Това е може би най-голямата ценност на това изследване, освен че данните са собственост на радиоиндустрията, отново нещо ново.

Като домакин на срещата генералният директор на БНР Радослав Янкулов каза: Направихме опит, успешен, да обединим усилията и намеренията на всички колеги, които работят с радиоефира и направихме опит да направим такова изследване, което да ни представи обективни данни, безпристрастни и достатъчно полезни, за да можем ние да вършим по-добре нашата работа, вие да вършите вашата работа още по-добре. Под "вие" имам предвид представителите на медиашоповете и рекламните агенции.

БНР подкасти:



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!