ПОДКРЕПЯТЕ ЛИ ДА МОЖЕ ДА СЕ ГЛАСУВА И ДИСТАНЦИОННО ПО ЕЛЕКТРОНЕН ПЪТ ПРИ ПРОИЗВЕЖДАНЕ НА ИЗБОРИТЕ И РЕФЕРЕНДУМИТЕ?

Няма струпване на хора и напрежение пред банките за изплащане на депозитите на вложители в КТБ

Снимка: БНР

Проверка на "Хоризонт" показва, че банките в столицата, които изплащат влогове на клиентите на Корпоративна търговска банка, са създали добра организация. Ситуацията пред няколко банкови клона провери репортерът на БНР Евелина Стоянова:

Нямаше опашки и напрежение тази сутрин пред гишетата на шест банки преди 8 часа. Към 7.30 ч. близо 10 души чакаха пред един от офисите на Сибанк на бул. "Цар Борис Трети". Пред "Алианц Банк" на бул. "Граф Игнатиев" тази сутрин около 8.30 ч. имаше шест души. Специална организация има в един от клоновете на Банка ДСК също на бул. "Граф Игнатиев". За тях работят 2 допълнителни гишета и има отделна система за взимане на номер. Ръководителкага на клона лично посрещаше клиентите на банката. Тя разказа, че за час между 8 и 9 часа са обслужили седем души. В момента в салона на банката чакат 10 души. Хората предпочитат да прехвърлят спестяванията си в други сметки в избрана от тях банка, отколкото да теглят парите си. Ето какво каза един от тях пред репортера Андрей Борисов:

Много добра организация. Направо учудващо. Ние, клиентите бяхме много по-малко, отколкото служителите. Вътре ни посрещнаха повече хора. Идеална организация.

Вие ли бяхте първият?

Не, не бях първият, но първи излязох, защото по-бързо си попълних документите.

Сумата тази ли е, която очаквахте?

Да. Лихвите за последния период също са преведени. Всичко е точно.

Какво се наложи да правите? Да попълните някаква декларация?

Да. Декларация и само превода. Преводът, който служителите ми го попълниха, аз само го разписах.

Анкетата на Евелина Стоянова, излъчена в предаването "12+3", можете да чуете в звуковия файл.





Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!