Десетки камери и други съоръжения вече са поставени по българските морски пристанища. Те са резултат от реализирания проект на Държавното предприятие „Пристанищна инфраструктура“ по Оперативната програма „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014-2020..
„VTMIS“ е един от най-успешните проекти, по които работят от Държавното предприятие „Пристанищна инфраструктура” по Оперативната програма „Транспорт и транспортна инфраструктура“. С него се постига подобряване в управлението, безопасността и..
Общият българо-румънски участък на река Дунав се характеризира с много на брой критични участъци, в които при определени водни стоежи липсват необходими дълбочини. Това създава затруднения за корабния трафик, често с негативни финансови последствия за..
Три плавателни съда, които се строят в момента, ще улеснят в значителна степен поддържането и рехабилитацията на корабоплавателния път в общия българо–румънски участък на река Дунав. Очаква се те да заработят като система през следващата година. Така ще..
Плавателният път по река Дунав е един от стратегическите европейски водни коридори. За състоянието и безопасността на българския участък от реката отговаря Изпълнителна агенция „Проучванe и поддържане на река Дунав“. Всяка година от Агенцията..
В Русе е доставен един от най-новите кораби на Изпълнителна агенция „Проучване и поддържане на река Дунав“ /ИАППД/. Това е хидрографският кораб „Дунав 1“, който е купен със средства по проект от Оперативната програма „Транспорт и транспортна..
„Еврофондовете оказват благотворен ефект върху технологичното усъвършенстване на Изпълнителната агенция „Проучване и поддържане на река Дунав“ – това каза Божидар Янков - директор на Дирекция „Европейски програми, проекти и връзки с обществеността” в..
Изпълнителната агенция „Проучване и поддържане на река Дунав“ е най-малкият бенефициент по оперативните програми на Европейския съюз, но с получените средства постига много добри резултати. Подобен е случаят с проекта, наречен „Подобряване на системите..
Авангардна цифрова инфраструктура за наблюдение и управление на корабния трафик вече е внедрена от Държавно предприятие „Пристанищна инфраструктура“ . Това става благодарение на проекта „Териториално разширяване на обхвата и допълване на функциите на..
България е държавата, която разполага с едни от най-съвременните системи за корабен трафик и изпреварва редица европейски държави. Повече от 20 години Държавното предприятие „Пристанищна инфраструктура“ работи по проекти за модернизацията, развиването..