Това е 38-ото представяне на изложбата, този път с основна тема „Владетели и дворци на Третото българско царство“, обясни пред Радио София авторът на експозицията Tошо Пейков. Досегашните теми на изложбата, организирана от Движението за национално възраждане „Оборище”, бяха "История на християнството по българските земи" и "Българският принос към Световното наследство на ЮНЕСКО".
За 37 месеца фотосите предизвикаха голям интерес и гостуваха с успех на 37 места в Европа, Азия и България.
Бяха в Европейския парламент в Брюксел, в Баварския Ландтаг в Мюнхен, в Берлин, Хоф и Елванген в Германия, в Народното събрание и в галерия „Средец” на Министерството на културата в София, в Браила, Босилеград, Одрин, Ереван, Силистра, Русе, Кърджали, Стара Загора, Пловдив, Трявна, Самоков, Кюстендил, Ловеч, Сливен, Плевен, Видин.
Изложбата е поканена и в Благоевград, Банско, Велико Търново, Добрич, Попово, дори и в Чикаго.
Чуйте още от Тошо Пейков.
Групата на ГЕРБ-СДС в Столичния общински съвет (СОС) внася доклад за промяна на реконструкцията на ул. "Опълченска". Докладът е подадена ръка към кмета Васил Терзиев, живущите в района, както и към всички общински съветници. На пореден протест днес излязоха жители на улицата Преразглеждане на проекта за ремонта на столичната улица "Опълченска"..
Велиян Велчев - Малкия, е превърнал своята страст в професия. Той се занимава с фризьорство и бръснарство. "Майка ми ме прецака на 11 години и от тогава реших, че никой повече няма да ме подстриже и се подстригвам до сега", разказва как е започнал да фризира Велиян. В дългогодишната си кариера той е срещал клиенти, които са очаквали невъзможни..
“Колко те харесвам” е поетично-ироничен поглед на шестима съвременни художници към заобикалящата ги среда. Те показват как се самовъзприемат, как другите ги възприемат, в какво време живеят. Изложбата е част от дългогодишния проект „Автобиография“ на куратора Надежда Джакова. “По проекта работя от близо 10 години. Той е на тема “Автобиография...
„Сензационни намаления“, „Оферти в последния момент“ и „Най-изгодните цени“ – това са задължителни рекламни трикове, характерни за черния петък. А стоките и услугите, за които се отнасят, са почти за всичко. Интернет, и особено социалните мрежи, са мощен инструмент за предлагането и продажбата на стоки, намалени за черния петък. "Развива се онлайн..
Уличното осветление на София се оборудва с автоматични контролери. Вече са монтирани първите 280 от общо 500 контролера, съобщават от пресцентъра на Столичната община. Системата на градското осветление в София ще се наблюдава чрез специален софтуер и контролери в таблата, които ще подават информация, когато има промяна в напрежението. Контролерите..