Махенди, механди или менди - древното изкуство за декориране на телата с къна - днес се възражда с нова сила и се превръща в мода. Индийският бодиарт намира почитатели както сред жените, така и сред мъжете. Той става начин да изразиш себе си, да подсилиш усещането си на радост от живота, да усетиш по-силно празника.
Днес традиционното махенди не се ограничава само до рисуването на дланите, външната част на китките и стъпалата на краката, а се разпростира чак до лактите и коленете, напомняйки за ръкави и чорапи. В още по-смелата си творческа форма може да играе ролята на колие като се покрие деколтето и шията.
Махенди не е просто татуировка, а толкова изящна рисунка, че прилича повече на бродерия - в модните и артистичните среди, за нуждите на фотосесии, презентации и ревюта, махенди се съчетава с малки кристали.
Подходящо е за празнични поводи - сватба, абитуриентски бал, специални коктейли, тематични вечери, балове, семейни празници или без конкретен повод - за да се почувствате още по-красиви.
Чуйте още от репортажа на Мариана Гомилева.
Групата на ГЕРБ-СДС в Столичния общински съвет (СОС) внася доклад за промяна на реконструкцията на ул. "Опълченска". Докладът е подадена ръка към кмета Васил Терзиев, живущите в района, както и към всички общински съветници. На пореден протест днес излязоха жители на улицата Преразглеждане на проекта за ремонта на столичната улица "Опълченска"..
Велиян Велчев - Малкия, е превърнал своята страст в професия. Той се занимава с фризьорство и бръснарство. "Майка ми ме прецака на 11 години и от тогава реших, че никой повече няма да ме подстриже и се подстригвам до сега", разказва как е започнал да фризира Велиян. В дългогодишната си кариера той е срещал клиенти, които са очаквали невъзможни..
“Колко те харесвам” е поетично-ироничен поглед на шестима съвременни художници към заобикалящата ги среда. Те показват как се самовъзприемат, как другите ги възприемат, в какво време живеят. Изложбата е част от дългогодишния проект „Автобиография“ на куратора Надежда Джакова. “По проекта работя от близо 10 години. Той е на тема “Автобиография...
„Сензационни намаления“, „Оферти в последния момент“ и „Най-изгодните цени“ – това са задължителни рекламни трикове, характерни за черния петък. А стоките и услугите, за които се отнасят, са почти за всичко. Интернет, и особено социалните мрежи, са мощен инструмент за предлагането и продажбата на стоки, намалени за черния петък. "Развива се онлайн..
Уличното осветление на София се оборудва с автоматични контролери. Вече са монтирани първите 280 от общо 500 контролера, съобщават от пресцентъра на Столичната община. Системата на градското осветление в София ще се наблюдава чрез специален софтуер и контролери в таблата, които ще подават информация, когато има промяна в напрежението. Контролерите..