Както знаем и както се убедихме в изминалите издания, консуматорството има различни измерения – от покупката на риба в ден като днешния до това – как и с какви средства се грижим за външния си вид, например.
Първият днешен събеседник е Леонора Шокордова - маркетинт мениджър за България на един от водещите световни брандове на продукти, свързани с външния вид и застъпничеството за естествената красота.
Наистина, всяка фирма се стреми към печалба и развитие на бизнеса. В нашата компания обаче никога този стремеж не е бил на всяка цена – обясни Леонора Шокордова. – Опитваме се съобщенията и кампаниите, които правим, да променят положително живота на потребителите – било то храни, продукти за почистване или козметични брандове.
Моделът на поведение на фирмата ѝ диктува вслушване в мненията на клиентите, съобразяване се с потребностите и насоките, които те подсказват. Някои от брандовете „поглеждат“ отвъд външното, визуалното, провокират жената да изяви това, което е дълбоко заложено в сърцето или мислите, да открие вътрешната си красота, с което да си вдъхне самочувствие.
Не е задължително да влезеш в определени стандарти, за да си стойностен.
Шокордова разказа за кампания и "Книга а истинската красота", в които жени от различни възрасти са споделили какво за тях е красотата, какво ги е направило такива, каквито са днес, какво е трябвало да преодолеят, с какво се гордеят. Де факто кампанията е послужила и като своеобразно проучване. Според него само 32% от анкетираните жени смятат себе си за красиви. От друга страна 71 на сто от дамите твърдят, че това, което прави красива една жена е нейната вътрешна увереност, сила и спокойствие.
Около 60% от жените виждат красотата в семейството и децата – очевидно най-близките ти хора могат да те направят красив със спомените и преживяванията, които имате…
Посланието ни е: Радвайте се на това, което сте, не бъдете толкова строги към себе си, намирайте красотата в малките неща…
Чуйте разговора на Катя Василева с Леонора Шокордова.
В последния работен ден от седмицата, гост в предаването "Форум“ е кметът на София Васил Терзиев. Заедно с водещия Константин Лавсов, се спряха на следните теми: - Кризата с боклука в "Люлин" и "Красно село". "Софекострой" може да поеме почистването на двата района - Големите проекти в Столичната община - "Топлофикация" - горещият..
Организацията WIN (Независими лейбъли на света) е организатор на годишната конференция WINCON, в рамките на която се провеждат дискусии и срещи между музиканти от целия свят. Тази година домакин на срещата е София. “Асоциацията на алтернативните артисти в Нова Зеландия е дружество с идеална цел за независими лейбъли и за артисти, които сами се..
Младежката организация Сдружение "РЕД“ постави 10 детски фигури на 5 опасни кръстовища в столицата. Целта на инициативата "София - град за децата“ е да привлече вниманието на институциите и широката общественост към проблемите на пътната безопасност, да се повиши превенцията на ПТП и да бъде подобрено качеството на пътната маркировка в града...
Всяка година през октомври в гр. Копривщица се провежда Празникът на копришкия брабой. Тази година той ще се проведе на 18 октомври (събота). Фестивалът е свързан с производителите на картофи и се организира всяка година от 2018 година досега. Отглеждането на картофи, наричани в Копривщица бръбой, наред с животновъдството, е основен поминък на..
Правителството на малцинството съществува благодарение на подкрепата на "ДПС-Ново начало", коментира пред Радио София политологът и преподавател по политически комуникации доц. Иво Инджов. "Факт е, самият Пеевски на няколко пъти през последната половин година дава да се разбере, че той общува с министрите, с министър-председателя, едва ли не..
За четвърти път се провежда "LOOK - Ecology and Technology" - ежегоден международен проект, който съчетава съвременно изкуство, нови технологии и екологични теми. Инициативата стимулира създаването на нови художествени произведения, като предоставя поле за диалог между автори от различни поколения и култури. Основната цел на фестивала е..
Необходимо е по-добро прецизиране на предлаганите промени в Кодекса на труда, които засягат т.нар. "отпуска по бащинство“, смятат представители на работодателски организации. Това са 15-те дни, непосредствено след изписване на детето от болничното заведение, за което таткото получава парично обезщетение в размер на 90% от среднодневното му..