Както знаем и както се убедихме в изминалите издания, консуматорството има различни измерения – от покупката на риба в ден като днешния до това – как и с какви средства се грижим за външния си вид, например.
Първият днешен събеседник е Леонора Шокордова - маркетинт мениджър за България на един от водещите световни брандове на продукти, свързани с външния вид и застъпничеството за естествената красота.
Наистина, всяка фирма се стреми към печалба и развитие на бизнеса. В нашата компания обаче никога този стремеж не е бил на всяка цена – обясни Леонора Шокордова. – Опитваме се съобщенията и кампаниите, които правим, да променят положително живота на потребителите – било то храни, продукти за почистване или козметични брандове.
Моделът на поведение на фирмата ѝ диктува вслушване в мненията на клиентите, съобразяване се с потребностите и насоките, които те подсказват. Някои от брандовете „поглеждат“ отвъд външното, визуалното, провокират жената да изяви това, което е дълбоко заложено в сърцето или мислите, да открие вътрешната си красота, с което да си вдъхне самочувствие.
Не е задължително да влезеш в определени стандарти, за да си стойностен.
Шокордова разказа за кампания и "Книга а истинската красота", в които жени от различни възрасти са споделили какво за тях е красотата, какво ги е направило такива, каквито са днес, какво е трябвало да преодолеят, с какво се гордеят. Де факто кампанията е послужила и като своеобразно проучване. Според него само 32% от анкетираните жени смятат себе си за красиви. От друга страна 71 на сто от дамите твърдят, че това, което прави красива една жена е нейната вътрешна увереност, сила и спокойствие.
Около 60% от жените виждат красотата в семейството и децата – очевидно най-близките ти хора могат да те направят красив със спомените и преживяванията, които имате…
Посланието ни е: Радвайте се на това, което сте, не бъдете толкова строги към себе си, намирайте красотата в малките неща…
Чуйте разговора на Катя Василева с Леонора Шокордова.
Коментарното предаване на БНР-Радио София "Форум" се завръща. На осмия ден след изборите за 51-во Народно събрание, разбира се първата тема е обусловена от преживяното. Коментаторите Манол Глишев и Тодор Терзиев правят своите следизборни разсъждения и прогнози : Купуването на цяла парламентарна група никога досега не е..
Започна Европейската седмицата на фертилността , която се организира ежегодно в началото на месец ноември. Тази година целта е да се повиши осведомеността по отношение на донорството на гамети (полови клетки), както и да се подчертаят належащите нужди от законови разпоредби. Повече по темата разказа в предаването "Ритъмът на столицата"..
Форматите стават съществени като място за комуникация и послания на автори на съдържание и рекламодатели. Аудио и видеоподкастите се променят като специфика, позициониране и дължина. Сравнително нова за България е възможността, която дава Тик-Ток форматът. Това коментира пред БНР-Радио София Александър Хинков – изпълнителен..
Българознайко е проект, който с времето е намерил път към сърцата на децата. Но той не е сам в този път - зад детските книжки с българска история стои писателката Виктория Петкова, техните родители и учители, които разпознават Българознайко не просто като част от учебния процес, но и като начин, по който децата научават за българската..
Младата изпълнителка Елия Тодорова - Eliya, кани всички на първия си самостоятелен концерт в София на 5 ноември. На сцената с нея ще бъдат Даниеле Феббо (бас и аранжименти), Кристиан Желев (барабани), Николай Костадинов (пиано), Jeko (китара), Иван Йорданов (алт саксофон), Тодор Бакарджиев (тромпет), Гален Николов (баритон саксофон). Певицата казва,..
Девет фундаментални цели с хоризонт от 4 години, които са напълно постижими и биха повишили значително възможностите за развитие и качеството на живот в България, предлагат от Института за пазарна икономика (ИПИ) в Бяла книга „Отключване на растежа: пътят напред след изборите“ . "Напоследък постоянно ни връхлитат някакви кризи, от 3..
Националната галерия провежда безплатна образователна програма с фокус към деца, младежи и семейства . Целта на „Форми, изкуство в публична среда“ е приобщаване към визуалните изкуства чрез поредица от ателиета в “Квадрат 500”. Изкуствоведите от Националната галерия прилагат нестандартни и иновативни подходи за обогатяване знанията на..