Голямата промяна дойде от хората, които вече са активни потребители. Тя е толкова драстична, че промени целия пазар и отделните бизнеси. Хората вече не са купувачи, те нямат нужда от предлагане, те са добре информирани потребители, които налагат правилата, а пазарът вече е пазар на търсенето.
Бизнесът трябва да се ориентира към разбиране на потребителите, на тяхната мотивация, ценности и култура. Моделът на рекламата вече е изграждане на потребителско изживяване и взаимоотношения с потребителите, а атрактивното предложение е стъпката преди атрактивната реклама. Основният въпрос пред всеки бизнес е "как носиш промяна на хората, на които се опитваш да продаваш и да си полезен".
"Днес потребителите правят бизнеса, те са неговото гориво. Добър пример са споделените платформи, в които съдържанието се създава от милиони хора по целия свят. Ето защо няма значение какво казва някоя реклама за дадена марка или продукт, важното е какво мислят и говорят хората. Именно по този начин се изграждат и търсените марки," обясни Гурков като подчерта, че "модерният маркетинг създава истории, в които хората искат да участват".
Иван Гурков работи в рекламната индустрия от 2003 г. Фокус през последните години му е разработването на съвременни маркетингови комуникации, негови материали по темата са публикувани в различни международни специализирани издания като Brandingmag, The Marketing Journal на Филип Котлър. и Rebels and Rulers. В момента Иван Гурков отговаря за стратегическото развитие на марките в Interpartners group.
От Народния театър до Орлов мост със спирки Народния театър (1907), старото кафене "България" на ул. "Дякон Игнатий" и бившия едноименен хотел на номер едно на същата улица. Кафенето "Цар Освободител" "изземва" функцията му десетилетие по-късно. Следва поглед върху бившия конак, княжески - царски дворец, Министерски съвет и Етнографски музей и НХГ. Не..
Кирила Възвъзова-Каратодорова е първият експерт разчел личния тефтер на Васил Левски. Тя говори за народолюбието, за отдаването до пълна саможертва. "Това, което Левски направи за самата България, никой не го бе правил." В студиото е Кирил Казанджиев, неин внук: Слушаме разказ за структурирането на Народната библиотека, за изготвянето на..
Дори изобщо да не сте изкушени от симфоничната музика, няма начин поне веднъж да не сте чули емблематичната “Ръченица” от Тракийски танци на Петко Стайнов. Но те не биха се излели така вдъхновено изпод нотите на композитора, ако той нямаше до себе си жена, муза, подкрепа и всеотдайна грижа в лицето на съпругата му Стефанка. Внукът на..
TRAP fest Open Air е част от културния календар на Столична община и едно от най-чаканите безплатни младежки събития в София. Подкрепено от НЧ „Тротоара 2020“, фестивалът обединява млади артисти, доброволци и стотици фенове на истинската музика. Деян Янков, Мария Павлова и Петър-Сав Михайлов ни канят на събитието: "Младите организират и..
За поредна година в България се провежда инициативата "Юли без пластмаса" като част от глобалното движение Plastic Free July. Целта е хората да бъдат насърчени да ограничат употребата на пластмасови продукти за еднократна употреба. Световната инициатива "Юли без пластмаса" /Plastic Free July/ съществува от 2011г. Тя призовава милиони хора от цял..
Анита Гергова е майка на четири деца, създател на платформата " Осъзнати родители ". Споделя ценни съвети за лесно и леко пътуване с деца, така че семейната ваканция да се превърне в споделено и приятно приключение за цялото семейство. Предварителна подготовка "Убедила съм се, че когато съм подготвена, стресът е по-малък за..
12-дневната война по оста Израел – Иран, с намесата на САЩ за някои приключи неочаквано бързо. Всички обявиха победа. Но тя показа няколко важни неща, коментира пред БНР-Радио София Пламен Димитров от Българско геополитическо дружество . Израел от дълго време беше потенциалната заплаха над Иран, заради ядрената му програма, но една..