Пандемията и светкавичната дигитална трансформация промениха света на комуникациите драстично през последната година. Не само общуването с най-близките ни хора се премести в мрежата, но и на бизнеса се наложи да предприеме стъпка към своето пълноценно онлайн развитие. За някои, тази неочаквана стъпка към бъдещето се оказа фатална, но за по-голямата част от компаниите донесе изненадващо много приходи и дивиденти.
„Практически не остана нещо, което да не бъде засегнато от пандемията. Най-драстично се промени степента на осъзнаване от брандовете, колко важна е комуникацията и че тя е крайно наложителна по време на криза. Компаниите заложиха по-скоро на сигурното, обърнаха се към традиционните медии като средство на комуникация. Всички бяха изострено чувствителни към информацията, която предават. Що се отнася до социалните мрежи, бизнесът следи степента на доверие към един инфлуенсър, а не само броя на неговите последователи“, коментира пред радио София Камелия Димитрова, председател на Българската асоциация на PR агенциите (БАПРА).
Промените в потребителското поведение неизбежно водят и до различни стратегии на компаниите.
„Нарасна осъзнатостта на мениджърската функция и нейните ползи за компаниите и организациите. Промениха се начините, по които общуваме, следователно са ни необходими нови умения, за да изразяваме по ясен начин посланията си. Убеден съм, че ние, комуникаторите, станахме част от движещите сили на промяната. Промяната към по-добро. Освен масова дигитализация, видяхме и един взрив на социално отговорни проекти. Това показва разбирането на компаниите за нуждите на хората и отговорността им към тези, които имат нужда от подкрепа. Не на последно място – видяхме, колко е важно тези проекти да бъдат комуникирани. Надяваме се, че ще видим подобни проекти в рамките на конкурса на БАПРА Bright awards - Energy for change“, коментира доц. д-р Александър Христов, зам.-председател на БАПРА.
В конкурса “Bright awards - Energy for change” ще се състезават кампании и проекти, реализирани през последните две години и по-точно в периода март 2019 г. – края на февруари 2021 г. Категориите са 14 на брой, като 2 от тях са специални. Заявки за участие ще се приемат през онлайн платформата на конкурса до 2 април 2021. Кандидатурите се подготвят на английски език и няма ограничения в броя проекти, които могат да бъдат подадени от една компания.
Повече чуйте в разговора на Катя Василева с Камелия Димитрова – председател на БАПРА и доц. д-р Александър Христов – зам.-председател.
Всички сме запознати с това какво е киберсигурността, но знаем ли наистина, как да се пазим в интернет пространството, какво е кибер хигиена и как да се отървем от телефонния спам, който ни залива. “Кибер хигиената като част от киберсигурността е изключително важна, тъй като в днешно време споделяме доста информация за нас самите, трябва да сме..
Втори бойкот на търговските вериги се провежда у нас днес, след като първата акция, състояла се на 13 февруари, постигна задоволителни резултати. С очакванията да се надминат тези от първия бойкот, организаторите на инициативата, призовават за още по-мащабно участие в нея. В края на януари република Хърватия бе първата страна, която даде израз на..
Историите на известните се обединяват в Национална кампания "Насилието обича мълчанието" . Инициативата в подкрепа на жертвите на насилие е организирана от фондация "Не мигайте пред българското кино" и Nо Blink , с финансовата подкрепа на Министерството на младежта и спорта. Идеята е вдъхновена от филма "Диада" и протича в две..
За радост на най-запалените си почитатели, джазменът Боби Вълчев съобщи датите на своите нови концерти на свещи през тази година. "Вече обявихме датите за градовете Бургас - 14 юни , Варна - 20 юни и Пловдив - 4 август. Това, което се случи миналата година в Античния театър в Пловдив, тази година ще бъде факт и в други градове, за..
Новият проект за бюджета на Националната здравноосигурителна каса за 2025 г. е с 65 млн. лв. по-малко от предвидените пари от служебното правителство. Предложението на кабинета “Желязков” е НЗОК да разполага с малко над 9 млрд. и 452 млн. лв . Най-големи ще бъдат разликите в парите за болничната помощ, изплащането на лекарствени продукти и..