Ефирни телефони: 02 963 56 50 и 02 963 56 80
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2024 Всички права са запазени

Отличиха победителите в конкурса Effie Awards България 2021

Снимка: Радио София

Работещите рекламни кампании са тези, които докосват сърцата на хората. Колкото по-емоционални са те, толкова са по-успешни. Това коментира в ефира на Радио София Гергана Иванова, управляващ партньор в "The Smarts" и член на журито на наградите Effie България.

Effie е международно утвърден стандарт за успешно комуникиран бранд. Повече от 50 години наградите се радват на признание едновременно сред рекламодатели и рекламни агенции. Като глобален символ на успешна маркетингова комуникация, Effie фокусира вниманието върху най-ефективните идеи и насърчава разговор между клиент и агенция относно начините за създаване на работеща реклама.

Тази година наградите акцентираха върху тенденциите, които чертаят успешните практики в рекламната и маркетинговата индустрия, което е изключително интересно в кризисни времена на пандемия.

„Effie измерва въздействието на рекламата, всичко, към което се стремим колко сме успели да докоснем сърцата и умовете на нашите потребители, така че те да направят желаната от нас покупка или действие. Стойността на Effie е в това, че тя измерва с цифри, по доказуем начин, така можеш реално да си представиш как едно послание е въздействало върху аудиторията. Стойността на тези награди е много голяма, защото само чрез писмена заявка трябва да убедят журито, че това си заслужава да бъде отличено. Тази година има две нови категории едната е малък бюджет, тъй като това е нещо много актуално за нашата държава и категория позитивна промяна. Много е важно компаниите да насърчават доброто чрез маркетинговите си комуникации, по време на пандемията видяхме доста кампании, насочени в тази посока. Доста компании успяха да се обвържат с позитивни каузи и да въздействат на обществото“, коментира Гергана Иванова.

В конкурса Effie България тази година участваха както агенции, така и рекламодатели. В изданието през 2021 година бяха представени всички реклами и комуникационни кампании, създадени за и реализирани в България в периода 01.01.2020 – 30.09.2021, като това се отнася за всички представени елементи на кампанията.

Още подробности можете да чуете в звуковия файл.



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!
Бъдете наши приятели във Facebook, следвайте ни и в Instagram. За да научавате всичко най-важно, присъединете се към групите за новини – БНР Новини, БНР Култура, БНР Спорт, БНР Здраве, БНР Бизнес и финанси.
ВИЖТЕ ОЩЕ

Слънчев петък, с температура в София около 28°, през уикенда - застудяване и дъжд

Днес в Централна и Източна България ще бъде предимно слънчево, а над Западна облачността ще се увеличава и вплътнява. След обяд и през нощта срещу събота на места там ще има валежи от дъжд, съобщиха от НИМХ. Ще духа умерен, близо до северните планински склонове – временно силен и поривист юг-югозападен вятър, който след обяд в северозападните райони ще..

публикувано на 04.10.24 в 07:35

Представители на Space Camp Turkiye споделят опит и визия за развитие на STEM образованието

Тази вечер ще се проведе специална среща, организирана от Space Camp Turkiye, Център за творческо обучение и Научно-образователения детски център „Музейко“, която е насочена към директори на училища и учители. Идеята е да се представят възможностите за участие в програмите на Space Camp Turkiye, както и предстоящите инициативи в областта на STEM..

публикувано на 03.10.24 в 16:44

“България Еър” анулира полетите си от и до Израел до края на октомври

“България Еър” анулира полетите си от и до Израел до 31 октомври включително, съобщава националният авиационен превозвач. Мярката е заради официална препоръка на Европейската комисия и Асоциацията за авиационна безопасност на Европейския съюз (EASA). Целта е осигуряване безопасността на пътниците и кабинния екипаж с оглед нестихващата ситуация в..

публикувано на 03.10.24 в 16:03

Jin Monic изпращат лятото с два нови сингъла “Euphoria” и “We Failed Them”

Софийската инди-рок банда Jin Monic представи пред Радио София новите си две песни „Euphoria“ и “We Failed Them”. Фронтменът на групата Николай Иванов сподели, че след натрупания опит се чувстват по-свободни да вкарват в музиката си по-неконвенционални звучения. „Отново на преден фон са Ивайло и Боян като автори на музиката. Останалите се включваме с..

публикувано на 03.10.24 в 15:56
Майор д-р Марияна Иванова от катедра

ВМА привлича студенти по медицина с възможност за кариерно развитие

Лекари от Военномедицинска академия (ВМА) участваха в 4-тата Международна конференция на военномедицинските училища-2024 (ICMMS 2024), която се проведе в Бетезда, Мериленд, САЩ. Фокусът е върху значението на международните партньорства за напредъка в областта на военната медицина. На форума са обсъждани и предизвикателствата в областта, както и..

публикувано на 03.10.24 в 15:45
Веселин Ангелов

Позитивна динамика и устойчив ръст в развитието на застрахователния пазар у нас

Позитивна динамика и устойчив ръст - така може да се характеризира развитието на застрахователния пазар у нас. През последните 10 години премийният приход се е увеличил над 2,5 пъти, като през 2023 г. достига 4,38 млрд. лв. при ръст на годишна база от 21 на сто . За последните 10 години (2013 - 2023 г) застрахователният пазар у нас е нараснал 2.5..

публикувано на 03.10.24 в 14:56
Рут Колева - организатор и идеолог на събитието

България отново е домакин на музикалната конференция "So Alive"

Водещите на предаването „Добър вечер, София“ Роман и Яна ни правят съпричастни към едно значимо събитие за всеки - пряко или косвено свързан с музиката, на което България е домакин - музикалната конференция "So Alive" . На нея се събират музикални мениджъри, продуценти, текстописци не само от България, но и от света, хора дейни, грижещи се за това..

публикувано на 03.10.24 в 14:15