Според нея, пандемията е накарала големите компании да помислят как да направят по-приятно мястото, в което прекарваме доста време, като осигуряват различни удобства. Тя сподели, че особено в големите IT компании от години има забавления, като например зони за спорт, зони за релакс, джаги, тенис маси и др., което цели работните места да станат по-привлекателни за служителите.
"Един офис до голяма степен показва културата и ценностите на една компания. Това не е фабрика, в която има поточна линия и хора наредени на редичка, и правят нещо механично. Съвременните високоплатени интелигентни дейности се правят от хора, които са високообразовани и дават добавена стойност на това, което правят", каза Косева-Бошова.
Относно промяната на пазара на бизнес имоти тя каза, че по време на пандемията офисите са останали необитаеми физически, но договорно повече от 98% от компаниите са ги запазили. По думите й, т. нар. "гъвкави офиси" дават възможност една компания да наеме за краткосрочен период определен брой работни места, които са напълно оборудвани.
А относно модерните напоследък "зелени офиси" каза още, че те карат хората да се чувстват добре, не вредят на околната среда толкова, колкото старо поколение сгради и това се постига с инвестиции в много качествени модерни технологии. Освен това добави, че по света се прави сертифициране на такъв тип сгради и много от новопостроените са такива.
"Хората се интересуват и искат да живеят в нормална приятна среда. Ходенето на работа, както сме свикнали да го наричаме, като термин не е наказание. То трябва да е приятно", каза Косева-Бошова.
Тя сподели, че в асоциацията, на която е председател имат законодателна инициатива, чрез която да убедят българското правителство да подкрепят инвеститорите, които изграждат такива сгради да имат стимул да го направят, като например данъчни облекчения.
Още подробности можете да чуете в звуковия файл.
Младите хора в България са готови да бъдат част от промяната, но не вярват, че им се дава възможност - това отчете изследването "Младите могат, за да има смисъл - трябва да има диалог“, реализирано от социологическа агенция "Тренд“. Проучването е насочено към отношението на младите спрямо, теми свързани с участието им в обществените процеси и..
Остава по-малко от седмица за участие в конкурса за създаване на лого на общинския Съвет по наркотични вещества и Превантивно - информационния център в Перник. Крайният срок е до 16 юни, като целта е с логото визуално да се представят усилията на двете структури в борбата с употребата на психоактивни вещества и в насърчаването на здравословен..
От 16 до 20 юни столицата ни ще бъде домакин на най-големия форум за трансформация и развитие в Централна и Източна Европа - "Green Transition 5.0 - Конкурентоспособност и иновации в страните от Централна и източна Европа". Очаква се в рамките на форума да бъдат коментирани и теми, свързани с икономическото развитие на региона. “Това е един форум за..
Младите музиканти имат още 2-3 дни за да кандидатстват за второто издание на Националния музикален конкурс "Милчо Левиев", съобщи пред БНР-Радио София Вики Алмазиду. Тя беше години до големия български музикант – пианист, композитор, аранжор, и е в основата на организирания конкурс за пианисти. "В името на конкурса нарочно се казва..
Близо 30 млн. лв. годишно биха влизали в бюджета на Столичната община, ако таксата за строеж се увеличи два пъти. С аргумента, че тя не е променяна от 2006 г., а инфлационният индекс е нараснал с близо 100%, общински съветници от „Спаси София“ настояват за промени в Наредбата за определяне и администриране местни такси и цени на услуги,..
Почитатели на музиката, киното, фотографията и танца ще имат изключителния шанс да се срещнат с Педро Ломбарди в рамките на фестивала "Културама" на 14 юни, събота, когато от 17:00 ч. в Галерия "ФотоСинтезис" ще има прожекция на документалния филм "Tango, No Todo Es Rock", изложба и дискусия. Фестивалът "Culturama" ще ни разхожда в "Градина на..
Интердисциплинарният културен проект "Дом“ представя реалността на маргинализираните деца в България чрез средствата на живописта и видеото. Проектът е с документален характер, а целта е да се обърне внимание на въздействието на социалната среда върху децата и на мястото, което те заемат в нея. Част от хората, които реализират проекта са художникът..