Тенденциите и оценките на активностите и кампаниите в дигиталния маркетинг и комуникациите все повече се влияят от ефективността им. Това се отнася и за агенциите, и медиите. Криейтив агенциите все повече мислят за това, как да изненадат, да ангажират, да приобщават аудиторията.
Този коментар изрази пред Радио София Милена Мишинева - председател на УС на IAB България.
IAB (Interactive Advertising Bureau) е най-голямото глобално сдружение на медии, медия и рекламни агенции, технологични компании и рекламодатели отговорни за дигиталния бизнес.
Преди броени дни на церемония в Sofia Tech Park IAB България обяви тазгодишните победители в конкурса IAB MIXX Awards 2022.
Конкурсът, който е насочен към дигиталната индустрия, премина под мотото „No Mixxed Fillings, Only Mixx Awards“ и в него заявки за участие подадоха 20 компании.
За първи път в историята на конкурса, 92-мата финалисти бяха оценявани от международно професионално жури, представено от 12 експерти в две основни направления – творчески решения и стратегия.
Кампаниите през изтеклата година са били много успешни, затова за европейските награди ще бъдат изпратени 3 от българските наградени, допълни Милена Мишинева.
Дигиталните трансформации получиха допълнително ускорение от пандемията, отчитат експертите. В момента те сериозно работят върху инструменти за по-точно и безспорно измерване достигането на онлайн рекламите и посланията.
"Аудиото и подкастите набират все по-голяма популярност и вече "дишат във врата" на видеото", отбеляза Надя Гогова – изпълнителен директор на IAB България.
От организацията и членовете ѝ са съпричастни и към колегите си от Украйна и помагат с каквото могат, допълниха гостите в радиостудиото.
Чуйте целия разговор на Катя Василева.
Коментатори във "Форум" тази седмица са икономистът и политически анализатор Георги Вулджев и дългогодишният журналист Едуард Папазян. Заедно с водещия Лъчезар Христов, част от темите, които дискутираха днес бяха: - Бойко Борисов заяви, че "с облекчение" оттегля кандидатурата си за премиер - Възможно ли е правителство с равноотдалечен..
Вече 12 години фондация "За нашите деца" осъществява кампанията "Тази Коледа чудесата правите Вие". В нея могат да се включат компании, корпоративни екипи и бизнеси чрез продукти с кауза. До 22 декември екип на фондацията ще бъде и на Sofia Christmas Fest, където на специален щанд могат да бъдат закупени коледни изненади с благотворителна цел,..
Десетото юбилейно издание на "Базар на професиите", организирано от Българската мрежа на глобалния договор на ООН ще срещне деца и младежи с компании и професионалисти от различи сфери. То ще се проведе на 29 и 30 ноември в иновационен Форум "Джон Атанасов" на София Тех Парк. "Базар на професиите 2024" ще премине под надслов "Твоето бъдеще по твоя..
Приютът за бездомни хора в Перник става целогодишен. Той е с капацитет за 10 лица и освен подслон през зимата, осигурява на настанените в него и топла храна. Центърът за бездомни хора се намира в кв. "Калкас" и досега функционираше само през зимните месеци. Той е създаден през 2020 г., припомни пред Радио София кметът на Перник Станислав..
В предаването “Радиокафе“ художникът Орлин Атанасов разказа за изложбата „Странни мисли по никое време“, която се открива на 27 ноември в джаз клуб в София. "Никое време“ е времето, в което живеем, а “странните мисли“ го съпътстват, изскачат най-различни, изненадващи и мен самият, затова си мисля, че би била любопитна и за зрителите",..