На гости в студиото: Дуо „Молец“ – Крис Макаров и Юли Славчев.
Популярността и успеха ги настигнаха дори по-бързо, отколкото са мечтали. Добре познати с парчетата „Мед“ и „7 дни“, а от съвсем отскоро звучи и новата им песен „Има кой“, за която те споделят, че това е най-мащабният проект, който някога са правили и като песен и като видеореализация.
„В припева има седем гласа, които са миксирани заедно и затова придава усещането, че множество го пее и всичко това влезе в клипа и се преплете и визуално и аудио, което е много яко“, не скриха вълнението си музикантите.
За първи път към дуото „Молец“ се присъединява и гост артист, както самите те го описват.
„Невероятният Ернесто Валенсуела, който тепърва ще има да отвява калпаци. Той е неразделна част от нас, навсякъде на сцена излизаме с него и много обичаме да правим неща заедно.“

Eрнесто е с мексикански корени, носи в себе си духа и кръвта на Южна Америка, съвместната му работа с дуото е дебют за него в рап и trap звученето. Още за екипа, с който работят, музикантите разкриха, че са свързани като едно семейство, всички „безумно талантливи и добри в това, което правят“.
Текстът на „Има кой“ носи послание за независимост, в същото време подчертава и преходността на всичко, което светът обявява за „хубаво“ и ни предлага да го притежаваме.
Видеоклипът с уникални кадри, е изпълнен с много символика. Част от него е заснет в обезлюденото село Косово.
Песента „Има кой“ е съвместен проект с Крис Захариев и бранд - “Храбър”.
Проектът среща хората с вдъхновяващия слоган “Завинаги храбър”, новата колекция "дрехи с мисия", както го наричат музикантите.
Представянето на новата колекция ще бъде на 17 юли, в рамките на фестивала „Ракитена София“ на бул. „Будапеща“ 1.
Още за предстоящото около „Молец“, можете да чуете в звуковия файл.
В деня на представянето на книгата "Литературната журналистика в България" , във "Форум" като коментатор гостува един от авторите в изданието – политологът доц. Иво Инджов . Водещият Лъчезар Христов предложи темите, а доц. Инджов прие и разсъждава по: Блокада на парламента и кратки сблъсъци с полицията. Хиляди протестираха срещу Бюджет..
Актуалната ситуация във ВиК сектора; приоритетите за следващия бизнес план на "Софийска вода", планираните инвестиции с акцент върху развитието на проекта за мини ВЕЦ-ове в столицата и как въвеждането на еврото в България ще се отрази на клиентите – тези теми бяха дискутирани в годишната среща разговор с мениджмънта на компанията...
"Нашите деца, нашата отговорност: (не)поправимото в очакване на работещи решения." Под този наслов фондация "Лъчезар Цоцорков" представи данни от национално представително проучване за нагласите на българите към насилието над и сред децата . Целта на инициативата е провеждане на дългосрочна информационна кампания, посветена на преодоляването..
На 1 декември Академията за мода ще връчи годишните си награди "Златна игла", с които отличава най-добрите български дизайнери и модни творци, както и най-добрите постижения на световни имена в лайфстайла и модния бизнес. “Естествено, че вълненията (за гала вечерта) продължават. Те няма да спрат и след като мине кулминацията по награждаването, тъй..
За втори път Столичният общински съвет (СОС) отхвърли предложената от кмета Васил Терзиев нова структура на общинската администрация. Макар да бяха направени изменения в първоначално изготвения вариант, сегашният отново не получи нужното одобрение както в комисии, така и на днешното заседание на общинските съветници. Кметът Терзиев..
Над 700 рекламни карета и страници от вестници и списания, както и киноплакати, са представени в изложбата "Кинореклама в България 1920–1940", която беше открита на 26 ноември в Дома на киното в София. Разнообразните подходи, чрез които разпространителите, собствениците на кина и продуцентите от периода популяризират филмите си и привличат публика в..
Фондация "П.У.Л.С." се включва с активности по време на 16-те Световни дни срещу насилието, основано на пола, които се провеждат между 25 ноември и 10 декември, както и към глобалната кампания на ООН за спиране на дигиталното насилие над всички жени и момичета. Тазгодишната кампания е насочена към дигиталното насилие. “Това е форма, която в..