Най-важните фактори за успеха на онлайн магазин са избор на продукти или услуги, които ще се предлагат (в зависимост от търсенето, установено след проучване), както и начина на достигане до клиентите – чрез използване на подходящи канали за реклама.
Това обясни пред Радио София Иван Кузманов, специалист по дигитален маркетинг и електронна търговия.
По този начин може да се продава собствено производство, продукти да други производители или да се препродават, дори и без те да са в собствен склад (чрез модела "дропшипинг" / dropshipping).
Всеки един от начините има предимства и недостатъци.
Например при дропшипинг нямаш нужда от наем на склад, където да съхраняваш стоката. Ти си посредник, който приема поръчка и я препраща към основния търговец. Това обаче не ти дава възможност да си сигурен в качеството на продуктите и пряко да контролираш услугата.
"При започване на подобен бизнес трябва да се направи проучване на нишата, в която ще работите, да се разбере каква е конкуренцията, ценовите нива и възможностите за печалба. Важно е да познаваме добре продуктите, които продаваме, за да сме адекватни в посланията си и да можем да консултираме нашите клиенти", изтъкна Кузманов.
Ако направите неспециализиран сайт, в който предлагате богата гама продукти, това ще ви донесе добри поведенчески фактори на клиентите (за Гугъл) – по-дълъг престой в сайта например, повече влизания от различни клиенти.
Според опита и по думите специалиста, най-добрите канали за рекламиране на бизнеса и продуктите са Фейсбук, Инстаграм. Тези платформи са повече ползвани от клиентите, добре развити са и с добри възможности за таргетиране и разнообразие от видове реклами.
Чуйте целия разговор на Божидар Янев.
През 2025 г. целият свят празнува 200 години рождението на Йохан Щраус - син. Празнува и Виена, разбира се. Както сподели пред БНР-Радио София Георги Радев , който вече 13 години живее в австрийската столица – "празнува се през цялата година, навсякъде, през цялото време, на закрито и на открито". Той е човекът, който подготвя гостуването..
Във времето на модни диети и убеждаване в добри хранителни навици, на дневен ред сред привържениците на здравословното хранене са т.нар. суперхрани. Сред тях е и амарантът. За тази култура и нейните качества пред БНР-Радио София разказа Роман Рачков - агроном, специалист по тропично и субтропично земеделие, дългогодишен експерт по..
Европейският парламент прие на 19 юни з аконодателни мерки , с които се предлага забрана за продажба на кучета и котки в магазини за домашни любимци. Защо тази забрана е важна стъпка към хуманното отношение към тези животни, пред БНР-Радио София коментира Ивелина Иванова , координатор към отдел "Програми" в българския офис на..
20 на сто от населението в България е с прекъснати здравноосигурителни права . Солидарният модел на задължително здравно осигуряване у нас е залегнал в Закона за здравното осигуряване (ЗЗО) от 1998 г. и се осъществява чрез Националната здравноосигурителна каса (НЗОК). Този модел е проектиран да осигури достъп до медицинска помощ за всички..
Елийн Офтедал е изпълнителен директор на Норвежката велосипедна асоциация, със седалище в Осло. В ефира на Радио София тя разказа, защо въвеждането на ограничение в скоростта до 30 километра в час в населените места е нейна лична кауза. “Знаем кой е най-лесният и най-евтиният начин да предизвикаме повече хора да карат колело или дори да се..
"Малката Елфа“ е спектакъл за приятелството, за силата на въображението и за смелостта да обичаш. "С нежност и хумор тази театрална феерия ни напомня, че понякога най-големите чудеса се раждат именно тогава, когато вярваме истински и не се боим да отворим сърцата си за невидимото, което ни заобикаля", казват от Младежкия театър за постановаката...
Международна конференция, свързана с климатичните промени, се провежда ежегодно в различни градове и държави. Тази година домакин е Бразилия. С това събитие е свързана международната щафетна колоездачта инициатива COP30 Bike Ride , която обединява стотици колоездачи от цял свят. В рамките на шест месеца участници от Европа,..