"Другото много важно нещо е, че онлайн магазините трябва да преценят своите оферти, тъй като всички потребители сега се оглеждат за неустоими оферти. Играта не е само да се пусне някаква отстъпка, а да се направи оферта, която наистина би заинтригувала потребителя. Той е супер пренаситен, постоянно има различни отстъпки", обясни Янев.
Той добави, че повечето оферти са добре профилирани, така че да достигнат до точния потребител.
"Това правят маркетолозите и това би трябвало да са направили преди "Черния петък", а именно да са профилирали потребителите. Другото предизвикателство пред маркетолозите и онлайн магазините е да не се впуснат твърде много в тази истерия "Черен петък", тъй като потребителят, който пазарува на "Черен петък" е малко по-различен. Той не е онзи лоялен потребител, който пазарува в магазина, който може би и на "Черен петък" ще се появи. Това е такъв тип потребител, който чака нещо изгодно", каза Етиен Янев.
Според него психологията на "Черен петък" е базирана на психологията на недостига, че ако не вземеш сега, няма кога.
"Ако не вземеш до 24 часа, повече няма да имаш шанс. Потребителите трябва да внимават, защото ако нещо е налично в следващите 24 часа, не означава, че на нас ни трябва, за да не завършим "Черния петък" със стая, която е претъпкана с ненужни неща и празен портфейл", обясни Етиен Янев.
Той посъветва потребителите да внимават с т.нар. "фишинг". Това са оферти, които идват по имейл и изглеждат изключително реалистични, но водят към уебсайтове, които са създадени от недоброжелатели и хора, които събират личните ни данни.
Подробности можете да чуете в звуковия файл.
Когато денят започне да расте, колекцията от орхидеи в Ботаническата градина на БАН започва почти обилно да цъфти. Именно затова вече 17-а година специалистите организират специализирана изложба през този сезон. Сегашното издание на цветната експозиция ще продължи до 1 март, разказа пред БНР-Радио София доц. д-р Антоанета Петрова от Сектор..
Предварителен анализ на планирането и изпълнението на държавната политика за младежта в България, за периода 2010-2024 г., беше представен от Националния младежки форум. Данните сочат системни пропуски, липса на прозрачност и ефективност, както и опасно нисък приоритет на младежките въпроси в държавната политика. Анализът е изготвен на..
Представяме младия музикант Георги Дачев , който пристига при нас от българската рок столица Каварна. Георги Дачев вече е по-известен като вокалист, китарист и бендлидер на групата "Do Sho band". За него музиката е призвание. Казва, че тя е негово препитание през целия му съзнателен живот. А иначе… "Пропях преди да проходя, още от..
Електромобилите са на фокус в следващото издание на рубриката "Мисли в зелено", която се осъществява между Радио София и Сдружение "Соларна академия - България". Електромобилите са нова вълна в автомобилите, които коренно промениха начина на ползване и на зареждане, коментира пред Радио София Наталия Петрова – "Развитие пазар..
"Грийнпийс“ – България се обръща към институции и дружества от сектора с призив за модернизиране на централното отопление. В серия от срещи и разговори те споделят добрия опит от света и настояват този сектор от енергетиката да започне да навлиза в 21 век. Експертите от "Грийнпийс“ изтъкват като нужда от оптимизация постоянните аварии,..
На последното си заседание, Столичният общински съвет даде мандат за изготвяне на доклад за създаване на общинско дружество – търговец на електроенергия, което да оптимизира разходите за електроенергия в общинския сектор. Според данните на Временната комисия за анализ на количествата и цените на потребяваната електрическа енергия от Столичната община..