"Другото много важно нещо е, че онлайн магазините трябва да преценят своите оферти, тъй като всички потребители сега се оглеждат за неустоими оферти. Играта не е само да се пусне някаква отстъпка, а да се направи оферта, която наистина би заинтригувала потребителя. Той е супер пренаситен, постоянно има различни отстъпки", обясни Янев.
Той добави, че повечето оферти са добре профилирани, така че да достигнат до точния потребител.
"Това правят маркетолозите и това би трябвало да са направили преди "Черния петък", а именно да са профилирали потребителите. Другото предизвикателство пред маркетолозите и онлайн магазините е да не се впуснат твърде много в тази истерия "Черен петък", тъй като потребителят, който пазарува на "Черен петък" е малко по-различен. Той не е онзи лоялен потребител, който пазарува в магазина, който може би и на "Черен петък" ще се появи. Това е такъв тип потребител, който чака нещо изгодно", каза Етиен Янев.
Според него психологията на "Черен петък" е базирана на психологията на недостига, че ако не вземеш сега, няма кога.
"Ако не вземеш до 24 часа, повече няма да имаш шанс. Потребителите трябва да внимават, защото ако нещо е налично в следващите 24 часа, не означава, че на нас ни трябва, за да не завършим "Черния петък" със стая, която е претъпкана с ненужни неща и празен портфейл", обясни Етиен Янев.
Той посъветва потребителите да внимават с т.нар. "фишинг". Това са оферти, които идват по имейл и изглеждат изключително реалистични, но водят към уебсайтове, които са създадени от недоброжелатели и хора, които събират личните ни данни.
Подробности можете да чуете в звуковия файл.
Националната агенция за приходите (НАП) започва лятната си контролна кампания за спазване на данъчното и осигурително законодателство по българското Черноморие. До края на сезона предстоят над 6000 проверки на ресторанти, нощни заведения, магазини, атракциони и паркинги. Под активно наблюдение вече са поставени стотици обекти по..
През последните 2 години се отчита фактът, че в страната ни идват гости, заради туристическото удоволствие, наречено храна – различна и специфична за даден регион. "Има немалко гурме туристи", изтъкна пред БНР-Радио София д-р Андрей Велчев- председател на Сдружение за достъпна храна . Хората научават за български дестинации от споделени..
Туризмът е пътуване, настаняване, хранене, преживяване. България има много какво да покаже и да даде и като атмосфера, и като природа, и като интериор на местата за отсядане. Секторът обаче се нуждае от държавен гръб – дори само за реклама. Това коментира пред БНР-Радио София Атанас Димитров - зам.-председател Българската хотелиерска..
Престрелка в столичния квартал "Модерно предградие" е станала около 15 часа днес пред пред офис за бързи кредити (блок №3), като са били простреляни трима мъже - един е починал на място, а двама са ранени. По случая към момента има двама задържани. Главният секретар на МВР главен комисар Димитър Кангалджиев, който пристигна на мястото, съобщи,..
Директивата за адекватни минимални заплати в Европейския съюз трябва да бъде транспонирана в българското законодателство, независимо от срока (15 ноември-бел.ред.), независимо от възможните санкции и от това, че България може да се „шмугне“ някак си. Това коментира пред БНР-Радио София президентът на КТ "Подкрепа" Димитър Манолов ...
Тери не е българин по месторождение, а е австралиец. Но е направил за България повече отколкото много българи някога ще направят за животните. Той е създател на приюта за бездомни кучета Every Dog Matters EU до Костинброд, благодарение на който стотици бездомничета са се превърнали в страхотни домашни любимци някъде по света, включително и..
Велосипедното движение се е увеличило двойно София. Това каза пред Радио София Радостина Петрова от сдружение "Велоеволюция", цитирайки данни от столичния зам.-кмет по транспорта. „Същевременно автомобилното движение е намаляло в участъка. Това е търсеният ефект и мисля, че хората, които се движат там го виждат това нещо. Има дни и часове, в които..