Веселина Йорданова – експерт „Дарителски програми и фондонабиране“ към организацията, обясни пред Радио София, че целия месец февруари е посветен на влюбените в кауза.
„На дарителите, които ежемесечно даряват за кауза, която им е на сърце. Над 1 200 000 лева са дарените средства през 2022 г. от служителите на 24 компании, които участват в Годишния знак на фондация BCause „Отговорна компания – отговорни служители“. Понеже тази година празнуваме десетата годишнина на знака, който правим заедно с Българското дружество за връзки с обществеността и Асоциацията на специалистите по устойчивост, решихме да направим нещо знаково, така че за първа година ще направим конкурса #ВлюбенВКауза“, каза Йорданова.
След като участниците споделят своя клип в социалните медии с хаштаг #ВлюбенВКауза, трябва да изпратят линк на организаторите към него. Условието е това да е личен разказ на участника, а не на компанията, за която работи.
„Ние обещаваме да наградим най-вълнуващите и най-отговорни служители на компании с вино и шоколад, защото си говорим за 14 февруари…Ще празнуваме заедно с всички влюбени в кауза на връчването на Годишния знак за дарителство от работното място“, обясни Веселина Йорданова.
Тя добави, че Годишният знак на фондацията „Отговорна компания – отговорни служители“ ще бъде връчен на церемония на 29 февруари.
„Във високосната година си избрахме последния ден на февруари, за да можем да празнуваме още един ден любовта. Годишният знак се присъжда на компаниите, които насърчават под една или друга форма регулярното, ежемесечно дарителство от работното място. Отличието има 4 степени. Класирането на компаниите зависи от различните механизми, с които компанията развива програмите за доброволчески труд, както и процентът служители, които участват във всяка една инициатива“, уточни Веселина Йорданова.
Най-добрите три видеа ще бъдат представени на церемонията, а срокът за изпращането им е до 22 февруари 2024 г.
Подробности можете да чуете в звуковия файл.
Коментарното предаване на БНР-Радио София "Форум" се завръща. На осмия ден след изборите за 51-во Народно събрание, разбира се първата тема е обусловена от преживяното. Коментаторите Манол Глишев и Тодор Терзиев правят своите следизборни разсъждения и прогнози : Купуването на цяла парламентарна група никога досега не е..
Започна Европейската седмицата на фертилността , която се организира ежегодно в началото на месец ноември. Тази година целта е да се повиши осведомеността по отношение на донорството на гамети (полови клетки), както и да се подчертаят належащите нужди от законови разпоредби. Повече по темата разказа в предаването "Ритъмът на столицата"..
Форматите стават съществени като място за комуникация и послания на автори на съдържание и рекламодатели. Аудио и видеоподкастите се променят като специфика, позициониране и дължина. Сравнително нова за България е възможността, която дава Тик-Ток форматът. Това коментира пред БНР-Радио София Александър Хинков – изпълнителен..
Българознайко е проект, който с времето е намерил път към сърцата на децата. Но той не е сам в този път - зад детските книжки с българска история стои писателката Виктория Петкова, техните родители и учители, които разпознават Българознайко не просто като част от учебния процес, но и като начин, по който децата научават за българската..
Младата изпълнителка Елия Тодорова - Eliya, кани всички на първия си самостоятелен концерт в София на 5 ноември. На сцената с нея ще бъдат Даниеле Феббо (бас и аранжименти), Кристиан Желев (барабани), Николай Костадинов (пиано), Jeko (китара), Иван Йорданов (алт саксофон), Тодор Бакарджиев (тромпет), Гален Николов (баритон саксофон). Певицата казва,..
Девет фундаментални цели с хоризонт от 4 години, които са напълно постижими и биха повишили значително възможностите за развитие и качеството на живот в България, предлагат от Института за пазарна икономика (ИПИ) в Бяла книга „Отключване на растежа: пътят напред след изборите“ . "Напоследък постоянно ни връхлитат някакви кризи, от 3..
Националната галерия провежда безплатна образователна програма с фокус към деца, младежи и семейства . Целта на „Форми, изкуство в публична среда“ е приобщаване към визуалните изкуства чрез поредица от ателиета в “Квадрат 500”. Изкуствоведите от Националната галерия прилагат нестандартни и иновативни подходи за обогатяване знанията на..