Поредната 11-а Рекламна академия в НБУ ще се проведе от 19 до 23 февруари. Петдневното събитие е тристранен проект на висшето училище, Българската асоциация на рекламодателите и Българската асоциация на комуникационните агенции.
Инициативата се провежда под мотото "Практиката е най-добрият учител" и обединява в реализацията на общи учебни проекти студенти и доказани практикуващи експерти от целия рекламен и комуникационен сектор в България.
„Рекламна академия“ е наложил се във времето иновативен за българското образование формат на сътрудничество между университет и реалния бизнес, като участниците работят по казуси от практиката. Академията не просто предоставя знания и умения, но и възпроизвежда взаимоотношенията рекламодател – рекламна агенция в забавен и полезен формат, в който участниците преминават през всички стъпки на рекламния процес – от заданието и разработването на комуникационна стратегия до производство на творческите продукти.
"Най-лесният начин студентите да могат да възприемат и да запомнят е през метода учене чрез правене. Академията дава възможност на студентите в рамките на една седмица да изпробват в практиката придобитите знания в по време на своето образование, отбеляза пред БНР-Радио София гл. ас. д-р Даниела Кадийска от департамент "Кино, реклама и шоубизнес" в НБУ.
Записаните в Академията млади хора се срещат с нови хора (работят в екипи от 10 души) и могат да развият умението си да анализират, да гледат критично на нещата. Освен всичко друго, могат да получат и предложение за работа от менторите или представители на бизнеса.
"Ако креативността е сърцето на рекламната дейност, може би младите хора са мостът към бъдещето със своите свежи идеи – те са много по-близко до новото поколение аудитория, която преследват брандовете", каза още Кадийска.
По думите на Илияна Николова - студентка 4-ти курс в НБУ, бакалавърска програма „Реклама“, участник в миналогодишното, а и в настоящото издание, и брандовете, и младите хора трябва да са по-смели, нестандартни и креативни, за да бъдат по-успешни в целите си.
Чуйте разговора на Катя Василева.
Коментатори във "Форум" тази седмица са двама политолози - Светлин Тачев и Атанас Радев. Заедно с водещия Лъчезар Христов, част от темите, които дискутираха днес бяха: - Политически обзор на годината – избори, блокажи, коалиции и предизвикателствата пред демокрацията - "ДПС - Ново начало" няма да издига нито председател, нито заместник-председател..
По случай Щедрия вторник, Българската болнична асоциация организира кампания по кръводаряване. Инициативата е съвместна с Националния и регионалните кръвни центрове от страната, и с партньорството на фондация BCause. До 5 декември болниците, които участват в кампанията са МБАЛ „Света София“, София; МБАЛ Хигия, Пазарджик; МБАЛ „Света Каридад“, Пловдив,..
Най-трудно намират работа хората, които нямат опит и тепърва стартират кариерата си. Често те имат погрешни очаквания, каза пред Радио София комуникационният мениджърЕмил Томов. „Виждам демонстрация на по-достъпен висок стандарт, който понякога хората без опит очакват, че се придобива прекалено бързо. Мислят, че още започвайки първата си..
В рамките на кампанията на на Фондация BCause #ЩедриятВторник, Фондация "Глобални библиотеки България" организира акция през днешния ден за събиране на книги, които ще достигнат до библиотеки в малките населени места. “Нашият призив е в рамките на деня, но може и един-два дни след това, който се чувства ангажиран с каузата на четенето и грамотността,..
Пазарът на труда на национално ниво остава без значителни промени, сочат новопубликуваните данни за регистрираната в бюрата по труда безработицата през 2023 г. В общините текат различни процеси, като данните показват запазване на много големите разлики между силните регионални икономики и по-слабо развитите части на страната. Забелязва се..