Данните от новия Индекс на потребителя в проучване на EY показват, че потребителите все повече се съобразяват с цената и по-малко с бранда.
В изследването са се включили над 20 000 потребители от цял свят. Оказало се е, че за 88% от клиентите рекламните съобщения и цялостната комуникация на брандовете не отговарят на техните нужди и ценности, а 36% вече не вземат предвид марката при решението си за покупка.
Според анализаторите тези тенденции са резултат от инфлацията, несигурност относно митата и търговските тарифи, както и глобалната икономическа нестабилност.
Потребителите са станали много по-практични отпреди. Все повече от тях искат да похарчат парите си за възможно повече стойност. И тази тенденция се характеризира с дългосрочност – коментира пред БНР-Радио София Александър Иванов, преподавател по дигитален маркетинг и управител на компания за комуникации и дигитален маркетинг. – Потребителите имат все по-малко време, за да чуят пазарните послания на даден производител. Търсят реална стойност, а не да се окичат в брандове. Тук идва мястото на най-висшия пилотаж в маркетинга - да успееш да свържеш емоционално потребителите към своя продукт. Компаниите вече са длъжни да се доближат до клиентите си, да ги чуят, да узнаят тяхното мнение, интереси. Необходимо е да използваме технологични решения, за да се вслушваме в потребителския глас.
Според Александър Иванов, през последните месеци и години се наблюдава все по-осезаемо присъствие на изкуствения интелект (ИИ) в подходите и достигане до купувачите, въпреки липсата на правна рамка. В шаблонния свят на моди и консуматорство всичко си прилича и е бездушно. Съществуват много предизвикателства на обществено ниво и по отношение на политически решения. ИИ става все по-силен и адекватен.
Чуйте разговора на Невена Николова и Данаил Конов.Градовете в България са засегнати все по-осезаемо от въздействието на климатичните промени, от по-дълги горещи вълни, от повишени температури и натрупване на топлина в плътно застроените зони. София не прави изключение от тази тенденция. Интересното е, че не само субективното усещане, но и учените вече говорят как в софийския център,..
През юли 2025 г. над 7200 безработни са били мотивирани да предприемат първи стъпки към заетост с подкрепата на екипите на бюрата по труда, ромските и младежките медиатори в цялата страна. Общо през месеца чрез бюрата по труда професионална реализация са намерили 12 207 души – 11 291 безработни и още 916 заети, учащи и пенсионери, които..
В предаването "Радиокафе“ акцент на разговора е една концепция с хоризонт на алтернативната сцена, представяща по-различната музика. Събеседник по темата бе Добрин Петков, познат със своя псевдоним Djobri, със сигурност човек подходящ да разкаже за SYMБИОЗА, е колега радиоводещ, музикален продуцент и организатор на събития. С поглед към..
Според проучване, проведено през 2024 г. сред младежи между 13 и 17 години, всеки пети от тях смята, че социалните мрежи са вредни за неговата психика. Времето, прекарано пред екраните обаче, с всяка година все повече се увеличава. Всеки пети тийнейджър смята, че социалните мрежи са вредни за неговата психика. Много хора осъзнават негативните..
Близо 500 души са подписали електронна петиция в подкрепа на дългогодишния директор на столичното предприятие "Паркове и градини“ Милена Васева , която беше освободена от длъжност, считано от четвъртък. Васева е ландшафтен архитект и под нейно ръководство са създадени стотици декари с цветни градини в Южния парк, Борисовата градина, пешеходната..
Колаборация между изкуство, кино, интернет, майчинство и спорт бе разговорът в предаването “Добър вечер, София“ в което гостуваха Лидия Пламенова и Александър Кенанов. Те са двойка в живота, заедно на сцената на любовта и родителството, но и на снимачната площадка. Тя е популярна в социалните мрежи. Майка е на три момчета, които й носят много..
Заради провеждането на автомобилното състезание "Писта София" на 13 септември се налага промяна в организацията на движението в столицата, съобщават от пресцентъра на Столичната община. Забранява се влизането на пътни превозни средства, престоят и паркирането, с изключение на автомобилите на участниците в мероприятието, както следва: От 8.00 часа..