Данните от новия Индекс на потребителя в проучване на EY показват, че потребителите все повече се съобразяват с цената и по-малко с бранда.
В изследването са се включили над 20 000 потребители от цял свят. Оказало се е, че за 88% от клиентите рекламните съобщения и цялостната комуникация на брандовете не отговарят на техните нужди и ценности, а 36% вече не вземат предвид марката при решението си за покупка.
Според анализаторите тези тенденции са резултат от инфлацията, несигурност относно митата и търговските тарифи, както и глобалната икономическа нестабилност.
Потребителите са станали много по-практични отпреди. Все повече от тях искат да похарчат парите си за възможно повече стойност. И тази тенденция се характеризира с дългосрочност – коментира пред БНР-Радио София Александър Иванов, преподавател по дигитален маркетинг и управител на компания за комуникации и дигитален маркетинг. – Потребителите имат все по-малко време, за да чуят пазарните послания на даден производител. Търсят реална стойност, а не да се окичат в брандове. Тук идва мястото на най-висшия пилотаж в маркетинга - да успееш да свържеш емоционално потребителите към своя продукт. Компаниите вече са длъжни да се доближат до клиентите си, да ги чуят, да узнаят тяхното мнение, интереси. Необходимо е да използваме технологични решения, за да се вслушваме в потребителския глас.
Според Александър Иванов, през последните месеци и години се наблюдава все по-осезаемо присъствие на изкуствения интелект (ИИ) в подходите и достигане до купувачите, въпреки липсата на правна рамка. В шаблонния свят на моди и консуматорство всичко си прилича и е бездушно. Съществуват много предизвикателства на обществено ниво и по отношение на политически решения. ИИ става все по-силен и адекватен.
Чуйте разговора на Невена Николова и Данаил Конов.На 8 май Министерски съвет прие Програма за упражняване на правата на държавни имоти, в нея се говореше за масова продажба на имоти, собственост на държавата и държавни фирми. Става дума за 4400 имота, които държавата ще разпродава. Анализ, предоставен от премиера Росен Желязков, показва че много от тези имоти са с отпаднала необходимост, а списъкът с..
"Sunblinds“ са млада инди група, сформирана в София. Бандата изпълнява предимно авторска музика, а дебютът им е през ноември 2022 г. В края на юни 2025 г., алтернативната група издаде дебютния си албум “Chasing Ghosts”, който съдържа 10 песни. Фронтменът на Sunblinds Петър Тодоров и мениджърът на групата Боян Пинтер споделиха емоциите след..
От днес до 25 юли включително във връзка с високите температури Столичната община организира раздаване на минерална вода за гражданите. Пунктовете за раздаване са три: на площад „Св. Неделя", до НДК (пилони) и в подлеза на Софийски университет "Св. Климент Охридски". Началото е от 12:30 до изчерпване на количествата...
Казусът с парк “Врана” търпи ново развитие, както и разговорите за прехвърлянето на казуса с държавните имоти, обявени за несъстоятелни, по тези злободневни теми говори областният управител на София - град Стефан Арсов в предаването "Радиокафе". “Министерски съвет взе решение преди няколко месеца, с което прави инвентаризация на държавните имоти...
Локализиран е големият пожар край селата Опицвет, Безден и Богьовци до Костинброд. От общината обявиха частично бедствено положениe. Главен инспектор Бойко Стоянов от Националната пожарна обясни, че има остатъчни райони с огън: "По всички фронтове няма горене. Остатъчното горене е вътре в самия пожар. Има защитени къщи. Означава, че няма..
" frameborder="0">
Столичната община ще обяви мерките, които ще предприеме за укрепване на активно свлачище в землището на кв. "Кремиковци". Повод за това е сигнал, постъпил през месец март от кмета на кв. "Кремиковци" Лилия Донкова. В него Донкова информира, че заради влошеното състояние на бившия рудник "Кремиковци" са се образували локални свличания на..