Целта на кампанията е да се акцентира върху българското земеделско производство, като се приканват потребителите да избират български стоки. Според проучване за съотношението между българските и вносните хранителни стоки, направено в търговските вериги в България, има значителен ръст в продажбата на български продукти.
Между 80 и 100 процента от предлагания хляб се произвежда у нас, близо 80 на сто от колбасите във веригите са български, а до 75 на сто достига делът на българските млечни продукти. В същото време намалява делът на предлаганите във веригите български имитиращи млечни продукти, отчитат от Агроведомството. Днес акцент в кампанията за подкрепа на родните производители ще бъде медът.
62 % от стоките в петте най-големи търговски вериги у нас са на български производители, отчете министърът на земеделието Румен Порожанов. Предстои да се уточнят помощите за бранша за съхранение и преработка на плодове и зеленчуци, допълни още той: "От..
Студио на Радио Стара Загора
Телефон на слушателя
тел. 042 616440
Email: efir@radio-sz.net
Нюзрум на Радио Стара Загора
тел./факс 042 604227
Email: rsz@radio-sz.net
Рекламен отдел
тел. 042 616431, 042 616432
Email: reklama@radio-sz.net