Размер на шрифта
Българско национално радио © 2025 Всички права са запазени

Маркетинг по време на криза или що е то дигитален маркетинг?

Как да сме успешни в бизнеса, който стартираме? С какви инструменти да си служим? Какво е дигитален маркетинг? Това са само част от темите, които ще засегнем в следващите минути с Анна Христова – маркетинг специалист и създател на напълно безплатната форма на обучение. Ако сте любопитни да научите как се случва маркетинг без бюджет или маркетинг във време на криза, може да посетите напълно безплатно онлайн лекциите на маркетинг училище „Успех” в интернет на адрес: academy.creativemarketing.bg или в youtube канала на училището. Още за възможността да почерпим опит от най-добрите в бранша, разказва Анна Христова:

Как започна всичко и какво представлява дигиталния маркетинг, с който се занимавате?

"Занимавам се с маркетинг от 7 години, като през последните 3 от тях, практикувам Дигитален Маркетинг, по-конкретно Facebook маркетинг. Знанието, придобито в университета, подкрепено с 3 годишен практически опит, ме кара да се чувствам достатъчно уверена, че мога да помогна на всеки един бизнес да се развива с помощта на Facebook маркетинга. Зад себе си имам няколко успешни цялостни проекта, които съм развивала от ниво идея до крайната продажба и следпродажбено обслужване. Класирала съм сайтове в ТОП 3 в google, в силно конкурентни ниши като хотелиерските услуги, аксесоарите за мобилни телефони, застраховките и подаръците.

Как да изберем правилната среда за обучение, ако искаме да придобием или да надградим знания в тази област?

Да познаваш целия процес на маркетинга в дигиталната ера, е това, което отличава истинските специалисти пред всички други. Опитът, който имам, ме кара да се чувствам напълно сигурна, че мога да се справя с всяко ново предизвикателство. Facebook маркетингът е моята най-голяма страст. Аз помагам на бизнеса да достигне до повече хора, по един още по-личен и вълнуващ начин, като същевременно помагам и на крайния клиент да успее чрез продуктите или услугите на този бизнес. Съсредоточавам енергията си върху изграждането на дългосрочни взаимоотношения и поставям силата в ръцете на потребителя. Харесва ми да правя това, заедно с клиентите си, които могат да разчитат на моята подкрепа, разбиране и професионални умения.

Маркетингът е процес, а не събитие.

Конкуренцията на пазара е голяма и Вие трябва да се борите с нея всеки ден! Трябва да търсите най-доброто решение, как да достигнете до повече хора.

Цялото интервю може да чуете в прикачения звуков файл по-горе.



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!
ВИЖТЕ ОЩЕ
Изображението е илюстративно.

Пластичен хирург: Немедицински специалисти категорично нямат право да поставят ботокс

Немедицински специалисти нямат право да извършват естетични процедури. Това категорично мнение в предаването "Новият ден" изрази доц. д-р  Даниел Янков от Клиниката по пластична хирургия към Военномедицинска академия-Варна, във връзка с пострадалите след поставяне на ботокс, настанени в "Пирогов".  Лекарите, които според съществуващото..

публикувано на 06.02.25 в 08:05

Експерт: От 2014 година насам има почти 80 законопроекта за промени в Изборния кодекс

От 2014 година насам има почти 80 законопроекта за изменение и допълнение на изборното законодателство, голяма част от които са внесени няколко месеца преди изборите. Това сочи анализ на Института за развитие на публичната среда, каза Лилиан Никифорова. Тя добави, че тази практика трябва да бъде прекратена, тъй като по думите ѝ няколко парламента са..

публикувано на 05.02.25 в 08:25
Георги Христов

Георги Христов: Музиката се създава от творци, не от машини

Музиката се създава от творците, не се създава от машина или компютър. Това подчерта в интервю за Радио Варна Георги Христов. Той допълни, че купуването на бийтове и използването им в песните не е изкуство, коментирайки темата за навлизането на изкуствения интелект в музикалната индустрия. "Повечето новосъздадени песни са просто изкуствен интелект...

публикувано на 04.02.25 в 08:25

Група PIZZZA си търси вокалист

PIZZZA е една от най-обичаните групи на българската ъндърграунд сцена, а 26-годишната ѝ история я прави и една от най-дълголетните. Съставът ѝ към момента включва Кобо (китара), Кайо (бас), Рамбо (барабани), Витко (тромбон) и Явката (тромпет), а Каската, който до скоро беше фронтмен, вече не е част от бандата. За съжаление се наложи да се разделим..

публикувано на 03.02.25 в 08:20

Варненски студент създаде триста шрифта

Студент на Варненския свободен университет /ВСУ/ представя оригинален шрифт на Международното триенале на типографията в Полша. Шрифтът е наречен VFU (Visionary Font Ultra) и е изработен от студента от трети курс в специалност "Графичен дизайн" Володимир Федотов . Той е един от тримата представители на България, избрани за участие в..

публикувано на 31.01.25 в 08:00
Екип TexНова

Сензорна витрина за плодове и зеленчуци – иновация на студенти от Варна

Прототип на сензорна витрина за плодове и зеленчуци, която се управлява с помощта на изкуствен интелект, е единият от двамата победители в пилотното издание на иновативната образователна програма GEN I: Иновация Генерация на  Schwarz IT България. Тя е разработена от екип от четирима студенти от Икономическия университет и Висшето военноморско..

публикувано на 30.01.25 в 11:23

Жители на Суворово събраха пари за нови камбани на храма "Възнесение Господне"

С нови камбани ще посрещне Великден храмът „Възнесение Господне“ в Суворово. За около месец местните жители са събрали близо 19 хиляди лева, които ще стигнат за изработването на три камбани. В края на миналата година става ясно, че камбаната на храма е спукана. Църковното настоятелство търси съдействие от кмета Данаил Йорданов и..

публикувано на 30.01.25 в 07:20