Пет варненски училища се включват в националната образователна кампания „Пресичам безопасно с TEDI“. С открит урок по безопасност на движението по пътищата в СОУ "Димчо Дебелянов" бе дадено началото на инициативата в града. Представител на Главна дирекция „Национална полиция“ запозна първокласниците в училището с основните правила, които те трябва да спазват за своята пътна безопасност.
Кампанията се организира за четвърта поредна година от Тимбарк България, съвместно с Министерство на образованието и Министерство на вътрешните работи. Като част от инициативата е създаден иновативен мултимедиен урок, който е достъпен безплатно за всички училища в страната на https://presicham-s.tedi.bg/. В него е включен и онлайн тест за проверка и затвърждаване на придобитите знания от страна на децата.
През предишните три издания на кампанията видео уроците бяха използвани активно от учениците от начален етап на училищното образование. С него децата научават повече за безопасността на движение по пътища на три вида участници – пешеходци, водачи и пътници. Така учениците усвояват важни правила за правилно поведение при пресичане на улици, при пътуване в автомобил и при управление на велосипеди и тротинетки.
Разработеният онлайн урок дава възможност на всяко българско училище да го използва и да стане част от кампанията. До момента своето изрично желание да се включат в инициативата са заявили 62 училища от 22 населени места, включително и от по-малки такива. Общият брой на учениците от първи до трети клас, които ще преминат през обучението само тази година е близо 10 000.
Тазгодишното издание на кампанията „Пресичам безопасно с TEDI“ ще се проведе в хибриден формат, като представители на Главна дирекция „Национална полиция“ ще направят практически обучения в училища в шестте най-големи български града – София, Варна, Пловдив, Бургас, Стара Загора и Русе.
„Здравето и безопасността на децата ни са отговорност не само на всеки един родител, но и на обществото като цяло. За нас в „Тимбарк България“ грижата за децата не спира само с полезните и качествени продукти, които им предлагаме всеки ден. С кампанията „Пресичам безопасно с TEDI”, която провеждаме за четвърта поредна година, целим децата ни да бъдат в безопасност, на и покрай пътното платно. Това ще им даде възможност не само да се чувстват сигурни в себе си, но и да бъдат добре подготвени за момента, когато вече сами ще изминават пътя от и до училище. Радваме се, че всяка година кампанията печели все повече доверие сред деца, родители и учители, защото вярваме, че така инвестираме в изграждането на съзнателни бъдещи поколения.“, коментира Лора Величкова, Бранд мениджър на марката TEDI в „Тимбарк България“.
Продуктовата линия детски нектари и сокове TEDI е лансирана на българския пазар през 2006 година и оттогава е сред най-предпочитаните както от децата, така и от техните родители, поради високото си качество и добър вкус. През 2012 година рецептата е подобрена с добавяне на мед. Освен това соковете TEDI са без добавена захар, без добавени консерванти и без оцветители, разбира се, всичко, според регулациите за сокове и нектари в България.
Брандът TEDI е добре познат на пазара с висококачествените си морковени нектари, но включва още и сокове 100% от ябълки и 100% портокал-мандарина, плодови напитки за по-големите и мус със 100% плодово съдържание под формата на пюре, който е изключително подходящ за междинна закуска именно в училище, между часовете. Нектарите на TEDI съдържат витамини А и C, които са важни за детския организъм, и се произвеждат по най-модерна бутилираща технология с ниска пастьоризация, запазваща всички полезни вещества.
Вече сме в този период от годината, в който "от рибата минаваме на рибицата", както гласи тази максима с автор неизвестен. Свинското месо отдавна се е наложило като основен герой на българската трапеза по време на Коледните и Новогодишни празници. Затова и в навечерието им, търсенето на свинско се засилва. Това се усеща в последните работни..
Близо 200-годишният каварненски храм „Св. вмчк Георги“ за поредна година намира своето ново и оригинално художествено пресътворение в превърналите се в традиция художествени календари. Целта е популяризирането на църквата и нейната история. Новото издание е с творбата на двама невръстни художници – шестгодишните близнаци Илиян и..
Най-известната игра с думи в света с 13 букви? Това е кръстословицата. Днес тя отбелязва 111 години от първата си поява във вестник "Ню Йорк Уърлд". Това се случва на днешната дата през 1913 година. Играта, която тогава носи името Cross Word Puzzle или в буквален превод пъзел с кръстосани думи, е публикувана от журналиста Артър Уин , считан за баща..
Всяка седмица в събота в Приюта за бездомни кучета в Каменар ще се организира ден на отворените врати , каза за Радио Варна Димитър Георгиев от Rotaract club Варна. Инициативата е като продължение на успешната кампания "(Не)Сам вкъщи", която от варненската организация проведоха преди няколко седмици в приюта, когато дарители донесоха коледна..
В навечерието на празниците в алтернативното пространство за култура във Варна "Хале3" ще се проведе първото издание на инициативата "(Не)Коледен базар". Тя ще продължи два дни - на 21 и 22 декември. "Първоначалната идея беше събитието да се казва Коледен (Не)базар, защото то не е като традиционните коледни базари, а е по-скоро като фестивал с..
„Чистата Коледа“ – една от малкото коледни кампании в България, посветени на опазването на околната среда, отново ще обедини усилията на десетки малки и големи доброволци. Седмото ѝ издание е подкрепено от три черноморски общини – Созопол, Приморско и Царево, а акциите по почистване ще се проведат на плажовете Аркутино (28.12) и Ахтопол..
С подаръци и детско тържество бяха зарадвани най-малките пациенти в Университетската болница "Св. Марина" във Варна, които в навечерието на Рождественските празници са хоспитализирани в болницата. Белобрадият старец влезе по нестандартен начин при децата, като се спусна от покрива по фасадата на лечебното заведение и прикова погледите на пациентите и..