Енергийният омбудсман на "ЧЕЗ-България" е издал решение в полза на клиентите на фирмата при 34 процента от казусите през 2014 година, съобщават от компанията.
През миналата година енергийният омбудсман на дружеството е получил 843 сигнала. От тях на условията за разглеждане а отговаряли 533.
От електроразпределителното дружество изтъкват, че в резултат на работата на омбудсмана са въведени редица нови практики в дейността на ЧЕЗ в България - например извършване на метрологична експертиза на електромерите и включване на допълнителна информация в месечните фактури при промяна на цената на електроенергията.
Институцията енергиен омбудсман е създадена през март 2013 г. за улесняване на комуникацията между компанията и нейните клиенти.
Светла Тошева е литературовед, посветила много оригинална статията за поезията на Христо Смирненски. Заглавието е " Живописната палитра в поезията на..
За да се оцени какво е направил Путин в своето дълго управление, трябва да има някаква завършеност. Може да се оцени едва след като той престане да..
В първото издание на предаването "Политически НЕкоректно" през новата година гостуват журналистите Миролюба Бенатова и Генка Шикерова, автори на..