Председателят на СЕМ Георги Лозанов обобщава, че кампанията за ЕП в България е била балансирана, че анти-европейските послания са били отхвърлени като неприемливи от по-голямата част от аудиторията, че новите правила, свързани с т.нар. "медийни пакети" са добра крачка в търсенето на нов модел на отразяване на политическите послания.
Николета Даскалова от Фондация "Медийна демокрация" прави по-широк преглед на медийните платформи, вкл. интернет, като стига до извода, че политиците са се представяли по-често в социалните мрежи, но не са успявали да откликнат на аудиторията и да водят диалог с тях. Налага се извода за повече официализирани послания, което дава отражение и в гласуването по време на изборите за Европейски парламент.
Чуйте.
Драматичният театър "Борис Луканов" в Ловеч гостува на софийската публика с един от най-новите си спектакли – "Зимните навици на зайците" от Станислав..
Фондация за хуманитарни и социални изследвания – София (ФХСИ) излезе с новия брой 7 на Бюлетина "Антидемократичната пропаганда в България онлайн". Как..
Алкохолна зависимост – коментар в Lege Artis на данните за България за 2024 година на психиатъра д-р Иван Добринов , началник на Шесто мъжко отделение в..
Ел. поща: hristobotev@bnr.bg