Недостатъчните цифрови умения и компетентности сред учениците, както и необходимостта ефективното използване на информационните и съобщителните технологии да бъде интегрирано в обучението на учителите, са сред най-неотложните предизвикателства, пред които е изправено европейското училищно образование днес.
Това се посочва в доклад, публикуван от Европейската комисия. В него предизвикателствата пред европейските училища са разделени в три категории: "решими", "трудни" и "изключително трудни".
Докладът отразява целите на инициативата "Отваряне на образованието" на Комисията и се основава на данни, събрани от над 50 експерти от 22 европейски страни.
Европа трябва да си постави по-амбициозни цели, ако искаме да гарантираме, че младото поколение е подготвено за бъдещото си професионално развитие", заяви Андрула Василиу, европейски комисар по въпросите на образованието, културата, многоезичието и младежта.
Усъвършенстваните цифрови умения и по-добрият достъп до цифрови ресурси и ресурси със свободен достъп са от ключово значение не само за подобряването на преподаването, но също така и за създаването на гъвкави модели на обучение, които да улеснят ученето през целия живот, казва еврокомисарят.
На днешния 16 януари, в ефира на "Нашият ден" отдаваме почит на една от най-ярките фигури в българската литература – Алек Попов. Роден на тази дата през..
На днешния 17 януари си спомняме за големия български поет Атанас Далчев , който ни напусна на тази дата през 1978 година . Атанас Далчев е..
"Нечовек" е първата премиера в Народния театър за 2025 година. Спектакълът ще се играе на 17 и 18 януари от 19:00 часа на сцена "Апостол Карамитев" ...
Ел. поща: hristobotev@bnr.bg