Комисията за защита на потребителите започва поетапно разкриване на постоянните си приемни по Черноморието за новия туристическия сезон. В тях туристите ще могат да получат информация за правата си при ползване на услуги в хотели и заведения, да направят консултация с експерт на комисията по конкретен казус или да подадат сигнал за нередност.
В приемните ще бъдат на разположение и брошури, които ще са полезни при ползването на различни видове туристически услуги, пазаруване и транспорт. Дежурни екипи ще извършват проверки по постъпилите сигнали и жалби.
На 3 май Стара Загора ще бъде домакин на Националния хоров фестивал "Августа Траяна", който събира 16 хорови формации от различни краища на България ...
В рубриката "Разговорът" на предаването “Нашият ден” разговаряхме с Григор Даулов – кмет на най-малката община в България, Чавдар, за една особено..
Това е каузата на Диляна Денева, консултант по достъпна среда с международен опит. Завършила е психология в британския университет The Open University ...
Ел. поща: hristobotev@bnr.bg